“Anul acesta, spre deosebire de anul trecut, oferta noastra va fi mult mai bogata, vor exista reduceri la branduri vedeta, branduri care nu au mai fost incluse nicioadata in aceasta campanie dar care sunt foarte cerute de clienti in restul anului”, anunta compania.
Din experienta anului trecut, in acest an, in ziua de Black Friday, compania se asteapta la o crestere de peste 25 de ori a numarului de vizite in comparatie cu o zi obisnuita de vineri si la o crestere a valorii comenzilor de aproape 30 de ori fara de o zi normala.
Ultimele NOUTATI
Cele mai grave greseli la volan: aceste gesturi duc anual la mii de decese
Verificari obligatorii la masina, cand vine vara: nu mai amana vizita la service
Cum a murit Toma Caragiu la cutremurul din 1977. Sotia lui rupe tacerea: Ce te uiti asa la mine de parca ti-ai lua adio?
Klaus Iohannis, despre candidatura la sefia NATO: discutiile sunt foarte intense
De trei luni de zile, Romania are cea mai mare rata a inflatiei din toata Uniunea Europeana
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
SANATATE LA CONCEDII MEDICALE: A FI SAU A NU FI?!
Cum pot face salariatii punte intre 1 mai si Pastele ortodox? Specialistii explica procedura
Cum poti, ca manager, sa mentii echilibrul intre viata personala si cea profesionala
Contract de comodat intre doua persoane juridice: ce riscuri fiscale trebuie sa luati in considerare
Te-ar putea interesa si
Cum a murit Toma Caragiu la cutremurul din 1977. Sotia lui rupe tacerea: Ce te uiti asa la mine de parca ti-ai lua adio?
Klaus Iohannis, despre candidatura la sefia NATO: discutiile sunt foarte intense