Cum vor arata centrele de contact in viitor

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum vor arata centrele de contact in viitor Cum vor arata centrele de contact in viitor
de Manager.ro la 18 Sep. 2012
Urmareste-ne pe Google News
centrecontactinteractive intelligenceasiamarcin grygileskitelefonie

In urmatorii 5-10 ani, centrele de suport clienti vor utiliza tehnologii inedite, iar printre cele mai des intalnite functionalitati se vor numara asigurarea compatibilitatii intre personalitatea agentului si cea a interlocutorului (MIM), agenti virtuali, video chat live, identificarea emotiilor interlocutorului sau gestiunea interactiunilor din Social Media (Social CRM), potrivit raportului Gartner, Hype Cycle for Contact Center Infrastructure, 20121.

"Tehnologia destinata centrelor de contact evolueaza intr-un ritm foarte rapid, cu impact semnificativ asupra modului in care acestea vor furniza in viitor servicii de suport catre consumatorii finali. Dezvoltarea unor solutii care sa permita asigurarea compatibilitatii intre agent si client, inainte ca acestia sa ajunga sa-si vorbeasca sau solutii pentru identificarea emotiilor interlocutorilor, vor creste gradul de satisfactie al clientilor", a apreciat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) - foto, furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, nou intrat pe piata locala.

Medierea compatibilitatii interactiunii (Mediated Interaction Matching – MIM) este o noua abordare de gestiune a apelurilor primite de centrele de contact, care depaseste limitele sistemului traditional de distributie automata (Automatic Call Distribution), si care prioritizeaza interactiunile in functie de noi criterii si capabilitati. Printre aceste criterii se numara si asigurarea compatibilitatii intre personalitatea agentului din centrul de contact si cea a clientului final sau posibilitatea ca utilizatorul final sa solicite un anumit agent, in functie de personalitatea acestuia. Asigurarea compatibilitatii intre clienti si agentii centrului de contact reduce durata interactiunii si creste nivelul de satisfactie al utilizatorilor.

In urmatorii 5-10 ani, personaje generate pe calculator vor simula conversatii si vor lua rolul de asistenti virtuali pentru a furniza in scris sau verbal raspunsuri catre utilizatorii finali, distribuite prin intermediul internetului sau a dispozitivelor mobile. Cei mai performanti asistenti virtuali vor integra capacitati pentru procesarea limbajului si controlul dialogului, astfel incat vor putea sustine o interactiune verbala pe toata durata apelului.  


O alta functionalitate disponibila pentru centrele de contact in urmatorii 5-10 ani va fi asigurarea serviciilor de suport prin intermediul video chat-ului live pe dispozitivele mobile, pe site-uri internet sau la info chioscuri special amenajate. Intr-o prima etapa, noile solutii de video chat vor putea asigura transmisia intr-un singur sens, astfel incat clientii finali vor putea vedea agentii centrelor de contact cu care interactioneaza. Ulterior, transmisia imaginii va putea fi asigurata in ambele sensuri, astfel incat si agentii centrelor sa vada figura clientului, in masura in care acesta va utiliza un dispozitiv cu camera video.

Detectarea emotiilor, o alta functionalitate de care vor dispune call centerele viitorului are ca scop identificarea starii de spirit a interlocutorului, iar cea mai utilizata tehnica in acest sens este analizarea caracteristicilor vocii unei persoane si selectarea anumitor cuvinte, care exprima, spre exemplu, manie, confuzie sau indoiala.

Solutiile pentru gestiunea interactiunilor din Social Media (Social CRM) se numara, de asemenea, printe functionalitatile pe care centrele de contact le vor utiliza intr-un interval de 5 pana la 10 ani. Astfel de solutii vor permite companiilor sa identifice comentariile lansate de clienti pe site-uri de social media, vor putea raspunde la solicitarile acestora venite prin intermediul retelelor sociale sau vor putea actiona proactiv prin obtinerea de date si statistici despre anumite grupuri de clienti pentru a veni in intampinarea nevoilor si cerintelor acestora.

 "Identificarea emotiilor va permite centrelor de contact sa inteleaga mult mai usor nevoile si cerintele clientilor. Mai mult, daca centrele de contact vor utiliza astfel de solutii analitice si in social media, vor avea disponibila o imagine si mai clara asupra modului de gandire al fiecarui client in parte", a adaugat Marcin Grygielski.

Ce functionalitati devin obligatorii in centrele de contact in urmatorii 2-3 ani

Pe termen scurt, reprezentantul Interactive Intelligence apreciaza ca printre functionalitatile obligatorii pentru centrele de contact se vor numara furnizarea de servicii prin canale multiple, precum dispozitivele mobile si site-urile de social media, sau implementarea de solutii analitice de text si voce, care permit examinarea discursului dintre agent si client.

"Exista companii care incep sa utilizeze solutiile analitice de text si voce si care ajung sa inteleaga mai bine modul in care clientii finali actioneaza.  Pe masura ce tot mai multe companii se vor convinge de utilitatea unor astfel de solutii, care le permit sa imbunatateasca calitatea serviciilor de suport furnizate, gradul de adoptie va creste considerabil", a explicat Marcin Grygileski.

De asemenea, pe fondul cresterii numarului de utilizatori de telefonie inteligenta, companiile se vor concentra tot mai mult pe furnizarea de servicii de suport prin intermediul aplicatiilor si dispozitivelor mobile, dar si prin asigurarea de suport specializat pe site-urile de social media, care numara tot mai multi utilizatori in fiecare an.

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) este un furnizor global de solutii pentru contact center, solutii integrate pentru comunicatii de business si solutii software si servicii pentru automatizarea proceselor de business. Solutiile integrate de comunicare ale companiei, care pot fi implementate atat la locatie, cat si in cloud, sunt ideale pentru industrii precum serviciile financiare, asigurari, centre in regim de outsourcing, recuperare creante sau utilitati. Interactive Intelligence a fost fondata in 1994 si in prezent are peste 4.500 de clienti la nivel international. Compania are peste 1.000 de angajati, iar sediul central se afla in Indianapolis, Indiana, Statele Unite. In plus, compania are birouri in America Latina, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.

Ultimele NOUTATI

Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Ce trebuie sa faci daca ti-a expirat permisul de conducere: reguli 2024

today18 Apr. 2024
Cum poti sa incepi sa investesti la Bursa de Valori Bucuresti
Financiar-Bancar

Cum poti sa incepi sa investesti la Bursa de Valori Bucuresti

today18 Apr. 2024
Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
Cultura generala

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen

today18 Apr. 2024
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Ultimele stiri economice

GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat

today18 Apr. 2024
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Imobiliare

Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului

today18 Apr. 2024
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii

today18 Apr. 2024
Cele mai grave greseli la volan: aceste gesturi duc anual la mii de decese
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cele mai grave greseli la volan: aceste gesturi duc anual la mii de decese

today17 Apr. 2024
Verificari obligatorii la masina, cand vine vara: nu mai amana vizita la service
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Verificari obligatorii la masina, cand vine vara: nu mai amana vizita la service

today17 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen
Cultura generala

Nichita Stanescu - o noua carte a marelui poet apare dupa 40 de ani de la moartea sa - De dor de sufletul lui Andersen

today18 Apr. 2024
GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat
Ultimele stiri economice

GHID FISCAL. Noi reguli de la ANAF pentru persoanele fizice care inchiriaza sau subinchiriaza bunuri mobile si imobile: cum se calculeaza taxele catre stat

today18 Apr. 2024
Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului
Imobiliare

Primele semne clare de criza in imobiliare incep sa apara: raport oficial de la o institutie a statului

today18 Apr. 2024
Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii
Banii tai - sectiune de educatie...

Idei de activitati care-ti aduc bani de acasa: iti trebuie doar un calculator, internet si un card bancar pe care sa ti se vireze banii

today18 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x