Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate

Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate
de la 27 Iun. 2013
Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate Tags: endavanominalizaricompaniiserviciiclientisuport it

Endava, una dintre principalele companii de servicii IT din regiune, cu sediul central la Londra si centre de dezvoltare in Romania, la Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti, a fost nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate, in clasamentul IT Service Excellence Awards 2013, la categoria Best Managed Service Desk, realizat de catre Service Desk Institute, una dintre cele mai prestigioase asociatii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa.


Pozitionarea in clasament atesta abordarea inovativa in managementul echipei de Service Desk si un nivel ridicat de excelenta si profesionalism al serviciilor furnizate. Acest rezultat in clasamentul SDI - aflat la cea de-a 19-a editie - este una dintre cele mai ravnite distinctii de catre companiile din industria de servicii de suport IT din Europa.

„In ultimii ani, echipa de Service Desk a crescut ca numar si ca valoare a activitatii, astfel incat acum este primul punct de contact pentru o gama tot mai larga de clienti cu cerinte tot mai multe si mai specifice. Investitiile noastre in dezvoltare profesionala prin Endava University, in programe de satisfactie a clientilor si investitiile permanente in sistemele de management al calitatii serviciilor, ne permit sa furnizam serviciile de suport la nivelul solicitat de clientii nostri”, a declarat cu aceasta ocazie John Cotterell (foto), CEO Endava.

Echipa de Service Desk a Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care in prezent contribuie cu peste 11 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuala a Endava. Echipa de Service Desk a fost formata in 2007, la Cluj-Napoca, numara in prezent peste 30 de analisti si asigura suportul necesar unor companii de diferite dimensiuni, furnizand servicii de suport de nivel 1 si solutionand solicitarile din partea utilizatorilor sistemelor IT din aceste companii.  Lunar, membrii echipei de Service Desk raspund la aproximativ 7.500 de solicitari, rezolvand direct in medie 80% dintre acestea, in timp ce diferenta de 20% dintre solicitari este directionata catre echipele de suport de nivel 2 si 3.

In ultimul an, Endava a castigat proiecte noi in cadrul departamentului de Managed Services, in timp ce veniturile si solicitarile pentru servicii de Service Desk au crescut cu peste 25%, iar  nivelul de satisfactie al clientilor depaseste 90%.

„In urmatoarele 6 luni intentionam sa crestem echipa Service Desk din Cluj pana la cel putin 50 de analisti, pentru a raspunde cresterii numarului de clienti, iar in plus vom continua sa angajam si ingineri de suport si consultanti IT, astfel incat in curand sa depasim pragul de 100 de angajati in divizia de Managed Services in Romania. Mai mult de jumatate dintre analistii de la Service Desk au promovat, in ultimele 18 luni, in pozitii de Service Delivery Manager, team leaders, manageri de proiecte sau ingineri de suport nivelul 2” a explicat Andrei Pantelimon, CEE Operations Manager in divizia de Managed Services a Endava.  

Echipa de Service Desk Endava interactioneaza cu un numar mai mare de clienti decat orice alt departament al companiei.

Alexander Mann Solutions, companie de recrutare cu operatiuni la nivel global, este unul dintre clientii cheie ai Endava, care recent a implementat un program de tranzitie a sistemului IT, conceput de Endava, prin care angajatii Alexander Mann Solutions pot sa acceseze servicii IT de oriunde si de pe orice dispozitiv, fiecare utilizare putand fi monitorizata.

„Cu ajutorul Endava, acum utilizam o infrastructura IT in cloud, de ultima ora si extrem de eficienta, ceea ce reduce costurile cu sistemele IT. Serviciile Endava au permis totodata si imbunatatirea semnificativa a nivelului serviciilor de suport, iar feedbackul de la angajatii nostri din toate locatiile noastre la nivel international este extrem de favorabil. In prezent, prin serviciile furnizate de Endava, asiguram o rata de rezolvare de peste 80% a solicitarilor IT inca de la primul contact cu echipa de suport”, a declarat John Wainwright, Head of IT Global & Facilities Alexander Mann Solutions.

Detalii suplimentare si lista companiilor finaliste din acest an este disponibila la:
http://www.servicedeskinstitute.com/events/it-service-excellence-awards/winners-2013/


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement