Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate Endava, nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate
de Manager.ro la 27 Iun. 2013
Urmareste-ne pe Google News
endavanominalizaricompaniiserviciiclientisuport it

Endava, una dintre principalele companii de servicii IT din regiune, cu sediul central la Londra si centre de dezvoltare in Romania, la Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti, a fost nominalizata intre primele trei companii pentru calitatea serviciilor de suport IT furnizate, in clasamentul IT Service Excellence Awards 2013, la categoria Best Managed Service Desk, realizat de catre Service Desk Institute, una dintre cele mai prestigioase asociatii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa.

Pozitionarea in clasament atesta abordarea inovativa in managementul echipei de Service Desk si un nivel ridicat de excelenta si profesionalism al serviciilor furnizate. Acest rezultat in clasamentul SDI - aflat la cea de-a 19-a editie - este una dintre cele mai ravnite distinctii de catre companiile din industria de servicii de suport IT din Europa.

„In ultimii ani, echipa de Service Desk a crescut ca numar si ca valoare a activitatii, astfel incat acum este primul punct de contact pentru o gama tot mai larga de clienti cu cerinte tot mai multe si mai specifice. Investitiile noastre in dezvoltare profesionala prin Endava University, in programe de satisfactie a clientilor si investitiile permanente in sistemele de management al calitatii serviciilor, ne permit sa furnizam serviciile de suport la nivelul solicitat de clientii nostri”, a declarat cu aceasta ocazie John Cotterell (foto), CEO Endava.

Echipa de Service Desk a Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care in prezent contribuie cu peste 11 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuala a Endava. Echipa de Service Desk a fost formata in 2007, la Cluj-Napoca, numara in prezent peste 30 de analisti si asigura suportul necesar unor companii de diferite dimensiuni, furnizand servicii de suport de nivel 1 si solutionand solicitarile din partea utilizatorilor sistemelor IT din aceste companii.  Lunar, membrii echipei de Service Desk raspund la aproximativ 7.500 de solicitari, rezolvand direct in medie 80% dintre acestea, in timp ce diferenta de 20% dintre solicitari este directionata catre echipele de suport de nivel 2 si 3.

In ultimul an, Endava a castigat proiecte noi in cadrul departamentului de Managed Services, in timp ce veniturile si solicitarile pentru servicii de Service Desk au crescut cu peste 25%, iar  nivelul de satisfactie al clientilor depaseste 90%.

„In urmatoarele 6 luni intentionam sa crestem echipa Service Desk din Cluj pana la cel putin 50 de analisti, pentru a raspunde cresterii numarului de clienti, iar in plus vom continua sa angajam si ingineri de suport si consultanti IT, astfel incat in curand sa depasim pragul de 100 de angajati in divizia de Managed Services in Romania. Mai mult de jumatate dintre analistii de la Service Desk au promovat, in ultimele 18 luni, in pozitii de Service Delivery Manager, team leaders, manageri de proiecte sau ingineri de suport nivelul 2” a explicat Andrei Pantelimon, CEE Operations Manager in divizia de Managed Services a Endava.  

Echipa de Service Desk Endava interactioneaza cu un numar mai mare de clienti decat orice alt departament al companiei.

Alexander Mann Solutions, companie de recrutare cu operatiuni la nivel global, este unul dintre clientii cheie ai Endava, care recent a implementat un program de tranzitie a sistemului IT, conceput de Endava, prin care angajatii Alexander Mann Solutions pot sa acceseze servicii IT de oriunde si de pe orice dispozitiv, fiecare utilizare putand fi monitorizata.

„Cu ajutorul Endava, acum utilizam o infrastructura IT in cloud, de ultima ora si extrem de eficienta, ceea ce reduce costurile cu sistemele IT. Serviciile Endava au permis totodata si imbunatatirea semnificativa a nivelului serviciilor de suport, iar feedbackul de la angajatii nostri din toate locatiile noastre la nivel international este extrem de favorabil. In prezent, prin serviciile furnizate de Endava, asiguram o rata de rezolvare de peste 80% a solicitarilor IT inca de la primul contact cu echipa de suport”, a declarat John Wainwright, Head of IT Global & Facilities Alexander Mann Solutions.

Detalii suplimentare si lista companiilor finaliste din acest an este disponibila la:
http://www.servicedeskinstitute.com/events/it-service-excellence-awards/winners-2013/

Ultimele NOUTATI

3 moduri de a purta costumul de dama
Life Style

3 moduri de a purta costumul de dama

today28 Mar. 2024
Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor:
Companii

Joburile din Romania pentru care nu bate nimeni la usa patronilor: "Nu vor sa munceasca"

today28 Mar. 2024
Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024
250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?
Companii

250.000 de romani nu au serviciu, sunt someri. Cum traiesc acesti oameni?

today28 Mar. 2024
Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume
Economie

Tara europeana unde pensionarii primesc 2.000 de euro lunar de la stat: sunt cei mai fericiti oameni din lume

today28 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari
Ultimele stiri economice

Pregatiti-va de noi scumpiri: sectorul Constructiilor, pus la pamant de preturile mari

today28 Mar. 2024
Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului
Imobiliare

Anunturi apartamente ieftine de vanzare in Dubai: cat te costa sa te muti in Capitala Luxului

today28 Mar. 2024
Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla
Financiar-Bancar

Depozitele bancare pot sa fie mai paguboase decat banii la saltea: cum trebuie sa calculezi castigul, de fapt. Nu dupa dobanda simpla

today28 Mar. 2024
Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei
Analize

Cel mai important eveniment din istoria recenta a Romaniei

today28 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x