Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV

Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV
de la 02 Sep. 2013
Ericsson ConsumerLab: Dispozitivele mobile schimba obiceiurile de consum TV Tags: ericssonstudiiconsumatorifrantaesantionchina

Ericsson (NASDAQ: ERIC) a lansat cel de-al patrulea raport ConsumerLab care analizeaza obiceiurile si tendintele de consum TV. Printre cele mai importante rezultate ale studiului se numara faptul ca peste 72% dintre consumatori isi folosesc saptamanal dispozitivele mobile pentru a urmari programe TV, iar 42% dintre acestia fac acest lucru in afara casei. Mai mult decat atat, 75% dintre utilizatori desfasoara mai multe activitati in timp ce folosesc dispozitivele mobile pentru a se uita la TV.


O tendinta noua este ceea ce Ericsson ConsumerLab numeste „place-shifted viewing”, anume a urmari acelasi continut video din mai multe locuri si de pe diverse dispozitive, fara a-i afecta continuitatea. In plus, 41% dintre utilizatorii cu varste cuprinse intre 65 si 69 de ani urmaresc continut video on-demand de mai multe ori pe saptamana.

„In momentul in care industria TV a inceput sa vorbeasca despre TV pe mobil, toata lumea  a crezut ca va presupune doar vizionarea pe dispozitive mobile a unor clipuri video scurte facute de profesionisti”, a declarat Anders Erlandsson, Senior Researcher, Ericsson ConsumerLab. „Acum suntem martorii unei evolutii foarte interesante. Consumatorii urmaresc, intr-adevar, clipuri video scurte, dar, in acelasi timp isi creeaza singuri clipuri in momentul in care pun pauza unui program TV si apoi il reiau cand au chef, de pe alt dispozitiv”, a adaugat acesta.

„De asemenea, am observat ca exista o continua redefinire a continutului TV si video in mintea consumatorilor. Avand in vedere ca 82% dintre utilizatorii de internet folosesc YouTube sau alte servicii similare, cel putin lunar, ne-am intrebat daca a urmari o reteta online in bucatarie inseamna ca <<te uiti la TV>> sau <<ca urmaresti niste instructiuni>>”, a mai mentionat Anders Erlandsson.

De fapt, mai bine de jumatate dintre participantii la studiu au afirmat ca un calculator si o conexiune la internet sunt parte integranta din obiceiurile de consum TV si video. Acestea le permit utilizatorilor sa aleaga ce continut TV sa urmareasca, cum si cand. Mai mult decat atat, consumatorii sunt de parere ca a avea o oferta completa pentru TV este al cincilea cel mai important aspect cand vine vorba de experienta vizionarii TV.

Toate modurile in care oamenii urmaresc multimedia sunt importante, dar niciunul dintre ele nu se detaseaza ca un favorit clar in ochii acestora. „Inainte am observat o crestere rapida a continutului on-demand, dar acum se pare ca aceasta tendinta se diminueaza, avand o crestere de 18%, fata de 2012, doar pentru consumatorii cu varstele intre 55 si 59 de ani.

„Totusi, transmisia TV liniara inca are un rol important pentru consumatori si nu vedem vreun declin in frecventa de utilizare. Spre exemplu, 36% dintre respondentii din cadrul studiului sunt de parere ca a urmari evenimente sportive in direct constituie o parte importanta din obiceurile lor de consum TV”, a mai adaugat Erlandsson.

Studiul ConsumerLab a fost desfasurat UK, Franta, Germania, Suedia, Italia, Spania, USA, Canada, Brazilia, Chile, Mexico, Rusia, Coreea de Sud, Taiwan, China si a cuprins un esantion de 30 de interviuri directe din patru mari orase si 15.000 de interviuri online.

Puteti descarca intregul studiu de la adresa: http://www.ericsson.com/res/docs/2013/consumerlab/tv-and-media-consumerlab2013.pdf 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement