Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ericsson si Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad romanii intre tehnologie si un viitor mai bun

Ericsson si Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad romanii intre tehnologie si un viitor mai bun
de la 01 Sep. 2014
Ericsson si Cult Market Research vor sa afle ce legatura vad romanii intre tehnologie si un viitor mai bun Tags: studiuericssoninformatiicercetaritehnologietelefoane

Ritmul in care apar noile tehnologii a crescut exponential in ultimii ani, iar telefoanele si dispozitivele inteligente s-au transformat din capricii in elemente indispensabile vietii de zi cu zi. Care este, insa, impactul lor real asupra modului in care traim? Poate tehnologia cu adevarat sa ne imbunatateasca viata de zi cu zi, la nivel personal, public si economic?


Ericsson Romania si agentia de cercetare Cult Market Research lanseaza astazi studiul „Networked Society” – „Societatea Permanent Conectata”, un studiu care isi propune sa evidentieze parerile romanilor despre impactul tehnologiei asupra educatiei, transportului in comun, institutiilor administrative de stat, utilitatilor sau sistemului de sanatate, dar si a vietii la oras.

Studiul se desfasoara la nivel national in perioada 01 septembrie - 21 septembrie, iar chestionarul poate fi accesat pe www.networkedsociety.ro.


Ericsson estimeaza ca, pana in 2019, vor exista 9,3 miliarde de abonamente la telefonie mobila si peste 8 miliarde la de conexiuni la internet mobil.

Mai mult decat atat, pana in 2020, peste 50 de miliarde de dispozitive de toate felurile, de la telefoane si laptopuri la frigidere si televizoare inteligente vor fi conectate la Internet.

Aceasta este primul pas catre o „Societate Permanent Conectata”, in care orice lucru care poate beneficia de pe urma unei conexiuni va avea una.

Astfel, tema studiului este strans legata de viziunea Ericsson asupra unei lumi in care utilizatorii vor fi din ce in ce mai conectati, de la birou, de acasa sau in miscare, in timpul liber. 


Participantii la studiu vor ramane anonimi (datele furnizate sunt strict confidentiale), iar informatiile colectate vor fi folosite exclusiv in contextul acestei cercetari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement