Facebook a cumparat o companie la infiintarea careia au contribuit Andrei Dunca si Sergiu Biris
liverailfacebookandrei duncasergiu biris
Facebook a cumparat LiveRail, un start-up care si-a propus sa ajute companiile sa plaseze reclame relevante in clipurile video care apar pe site-urile si aplicatiile lor. Firma a fost fondata in 2007 de Mark Trefgarne, CEO al companiei, si de romanii Andrei Dunca si Sergiu Biris. Acestia din urma sunt si co-fondatori Trilulilu.ro.
In plus, compania ofera o platforma de licitare in timp real pentru marketerii care vor sa plaseze reclame pe clipurile online, informeaza
BBC.
Oficialii celor doua companii nu au oferit detalii despre suma, dar aceasta este estimata la un nivel situat intre 400 si 500 milioane dolari.
Zona reclamelor din clipurile online este estimata sa creasca foarte mult in urmatorii ani.
Analistii considera ca acestea vor deveni tot mai relevante pentru clienti si vor fi tot mai eficiente.
Astfel, publisherii vor avea de castigat pentru ca vor fi mult mai eficienti in a se adresa direct publicului tinta.
Potrivit oficialilor LiveRail, compania livreaza pe luna mai mult de sapte miliarde de reclame in clipuri video.
Potrivit unui studiu publicat recent, mai mult de 1,7 miliarde dolari au fost cheltuite pentru reclamele online destinate device-urilor mobile doar in Marea Britanie in 2013.
Cresterea este de 93% fata de anul precedent.
Estimarile referitoare la veniturile care pot fi obtinute din publicitatea online video in SUA fac referire la o cifra de 6 miliarde dolari pentru acest an.
Foto:
liverail.com.