Google Glass: un succes asteptat, critici neasteptate!
google glasscriticivanzari-record
Alesi ca fiind gadget-ul anului 2013, ochelarii Google Glass se confrunta cu un val de dezamagire si revolta, chiar daca vanzarile incepute saptamana trecuta un Statele Unite au decurs neasteptat de bine.
Oficial, ochelarii Google Glass s-au vandut in doar catve ore, fara ca producatorul sa dezvaluie cate bucati au fost scoase la vanzare la pretul de 1.500 de dolari bucata. Totusi un val de suspiciuni s-a abatut asupra acestui dispozitiv care se poate conecta la internet, poate rula programe sau poate face fotografii de acuratete. Reteaua de televiziune CBS a relatat ca un val de deamagire va afecta, cu siguranta, vanzarile acestui gadget extrem de costisitor.
Multi dintre criticii sai, afirma ca Google Glass este un dispozitiv depasit chiar inainte de aparitia sa. In primul rand pretul este considerat ca fiind prohibitiv. Apoi se vorbeste despre lipsa unui cadru legal pentru folosirea acestor ochelari, mai ales in trafic, sau, de exemplu, la restaurant, unde te afli intr-un loc public dar unde totusi functioneaza niste reguli care tin de intimitate.
La San Francisco, Google Glass a devenit un simbol al luptei de clasa. Purtatorii acestor ochelarii sunt asociati cu cu companiile hi-tech, acuzate de cresterea costului vietii, inclusiv a chiriilor. Si nu sunt foarte bine priviti!
Pe coasta de est a Statelor Unite, lumea este mult mai toleranta, denumindu-i pe purtatorii de Google Glass "ochelaristii tocilari", dar anul 2014 incepe a arata ca fiind inceputul revoltei impotriva acestor "tocilari", iar compania Google nu ar trebui sa fie prea fericita cu acest debut plin de controverse al unuiadintre cele mai laudate gadget-uri din istoria hi-tech.