Google Maps va oferi intre doua indicatii si mai multa reclama
reclamagoogle mapsaplicatieindicatii
Utilizatorii de Google Maps vor putea sa aiba, in curand, mai multe moduri de interactiune cu continutul platit din aplicatie, a anuntat recent compania.
Dupa ce un utilizator face o cautare, reclamele din business-ul local ii vor aparea in josul ecranului, incepand de joi, a mai anuntat compania intr-un post pe blogul sau.
Noile reclame vor ajunge pe dispozitive Apple dar si pe cele care se bazeaza pe sistemul de operare Android. Google plaseaza astfel de reclame inca din 2010, dar de miercuri, acestea schimbari se vor dovedi mai oportune pentru utilizatori.
Google incearca sa convinga ca acest lucru este folositor mai ales ca aceasta companie va decide ce este relevant pentru cautarile utilizatorilor . Mai bine de un miliard de utilizatori folosesc serviciile Google Maps, in fiecare luna, potrivit companiei citate de Techhive.
Noile reclame vor cuprinde un titlu, un text de explicatie si un link pentru mai multe informatii. Continutul platit va fi semnalat de catre o casuta mov pe care scrie “Ad”, iar iconita sa pe harta va fi mov in loc de traditionalul rosu.
Utilizatorii vor putea sa apese sau sa treaca cu degetul pentru aceasta pentru a vedea ai multe infiormatii legate de acel business, precum adresam, numarul de telefon, fotografii, review-uri si altele. De acolo, sunt cateva utilizatorii pot alege continutul gratuit sau cel gratuit.
Actiunile gratuite permit salvarea informatiilor pentru mai tarziu sau sa imparti aceste info cu prietenii sau chiar sa navighezi. Click-urile utilizatorului pe continutul pentru care Google va fi platit includ si link-ul pentru initialul “obtine locatia”, obtine directii, click pentru a suna si altele. Reclamele vor fi platite prin intermediul Ad-Words.