Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Interactive Intelligence Group, desemnata compania anului

Interactive Intelligence Group, desemnata compania anului
de la 19 Sep. 2013
Interactive Intelligence Group, desemnata compania anului Tags: interactive intelligence group inc.2013 emea contact centre company of the yearcompanie de consultantafrost & sullivan.

Interactive Intelligence Group Inc. a fost desemnata compania anului pe piata centrelor de contact din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), primind titlul de "2013 EMEA Contact Centre Company of the Year" din partea companiei de consultanta Frost & Sullivan.


Premiul se bazeaza pe cercetarile recente realizate de compania de consultanta Frost & Sullivan in ceea ce priveste piata de sisteme pentru centre de contact si este oferit anual companiilor ce demonstreaza un nivel ridicat de excelenta in realizarea strategiei de crestere si al implementarii solutiilor.
 
Produsul de referinta al Interactive Intelligence, Customer Interaction Center (CIC), este o platforma software all-in-one ce ofera aplicatii pentru centrele de contact, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business.
 
„Modelul software all-in-one al Interactive Intelligence a fost construit de la zero, ceea ce a permis companiei sa ii adauge functionalitati intr-un mod rapid si eficient din punct de vedere al costurilor, fara complicatii nejustificate. Lansarea versiunii 4.0 a CIC a reprezentat un impuls major pentru companie, intrucat a sporit semnificativ scalabilitatea si usurinta in implementare a solutiillor acesteia”, a declarat Suvradeep Bhattacharjee, Senior Industry Analyst, Frost & Sullivan.
 
Potrivit raportului intocmit de Frost & Sullivan cu privire la premiul „2013 EMEA Contact Center Systems Company of the Year”, Interactive Intelligence EMEA a demonstrat o dezvoltare semnificativa a companiei in 2012, cu o crestere a cotei de piata pe toate segmentele solutiilor pentru centre de contact, inclusiv distributia automata a apelurilor, optimizarea performantei agentilor si rutarea inteligenta a apelurilor, in ciuda conditiilor dificile din industrie.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement