Interactive Intelligence Group, desemnata compania anului
interactive intelligence group inc.2013 emea contact centre company of the yearcompanie de consultantafrost & sullivan.
Interactive Intelligence Group Inc. a fost desemnata compania anului pe piata centrelor de contact din Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA), primind titlul de "2013 EMEA Contact Centre Company of the Year" din partea companiei de consultanta Frost & Sullivan.
Premiul se bazeaza pe cercetarile recente realizate de compania de consultanta Frost & Sullivan in ceea ce priveste piata de sisteme pentru centre de contact si este oferit anual companiilor ce demonstreaza un nivel ridicat de excelenta in realizarea strategiei de crestere si al implementarii solutiilor.
Produsul de referinta al Interactive Intelligence, Customer Interaction Center (CIC), este o platforma software all-in-one ce ofera aplicatii pentru centrele de contact, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business.
„Modelul software all-in-one al Interactive Intelligence a fost construit de la zero, ceea ce a permis companiei sa ii adauge functionalitati intr-un mod rapid si eficient din punct de vedere al costurilor, fara complicatii nejustificate. Lansarea versiunii 4.0 a CIC a reprezentat un impuls major pentru companie, intrucat a sporit semnificativ scalabilitatea si usurinta in implementare a solutiillor acesteia”, a declarat Suvradeep Bhattacharjee, Senior Industry Analyst, Frost & Sullivan.
Potrivit raportului intocmit de Frost & Sullivan cu privire la premiul „2013 EMEA Contact Center Systems Company of the Year”, Interactive Intelligence EMEA a demonstrat o dezvoltare semnificativa a companiei in 2012, cu o crestere a cotei de piata pe toate segmentele solutiilor pentru centre de contact, inclusiv distributia automata a apelurilor, optimizarea performantei agentilor si rutarea inteligenta a apelurilor, in ciuda conditiilor dificile din industrie.