Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Interactive Intelligence, printre liderii globali din industria de software

Interactive Intelligence, printre liderii globali din industria de software
de la 30 Iul. 2013
Interactive Intelligence, printre liderii globali din industria de software Tags: interactive intelligencegartner

Interactive Intelligence Group, furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, a fost nominalizata si in acest an printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului international al companiei americane de consultanta Gartner, Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.


„Ne-am imbunatatit semnificativ produsele si serviciile, crescand in acelasi timp gradul lor de scalabilitate si securitate, ne-am consolidat oferta de servicii in cloud si am adaugat aplicatii inovative in portofoliu, cum ar fi analiza in timp real a convorbirilor telefonice sau cele pentru furnizarea de suport pe dispozitive mobile”, a declarat Donald E. Brown, fondatorul si CEO-ul Interactive Intelligence, potrivit unui comunicat de presa.

„Din ce in ce mai multe companii cauta modalitati mai bune de a-si servi clientii. Acest lucru a dus la cresterea interesului pentru experienta clientilor, ceea ce le determina sa ia in considerare serviciile Interactive Intelligence”, a adaugat el.

„In plus fata de aceste imbunatatiri aduse produselor, am inregistrat si alte rezultate exceptionale anul trecut. In 2012, numarul total de comenzi a crescut cu 48% fata de 2011, in timp ce comenzile pentru solutii de contact center in cloud au crescut cu 123% fata de anul precedent. De asemenea, am continuat cresterea pe piata, cu un avans de 147% al numarului de contracte cu o valoare mai mare de 1 milion de dolari semnate in 2012, comparativ cu anul trecut. Iar pentru a crea o organizatie mai eficienta pe plan regional din punct de vedere al vanzarilor si al serviciilor de suport, am realizat mai multe achizitii”, a mai spus Brown.

„Nu in ultimul rand, dorim sa ne transformam din inovatori ai tehnologiei in consultanti cu expertiza in acest domeniu. Avand posibilitatea de a oferi consiliere in ceea ce priveste resursele umane, procesele si tehnologia utilizata de clientii nostri, ii putem ajuta pe acestia sa isi transforme serviciile de relatii cu clientii intr-un avantaj competitiv, ceea ce consideram ca ne va pozitiona, in cele din urma, ca lider de piata”, a incheiat CEO-ul Interactive Intelligence.

Potrivit Gartner, liderii nominalizati in raportul Magic Quadrant sunt furnizori cu o mare vizibilitate in piata, cu portofolii extinse de produse, care inregistreaza cote de piata semnificative, care prezinta o acoperire geografica larga, cu o viziune clara asupra evolutiei pietei de profil si cu o capacitate dovedita pentru livrarea de solutii pentru centre de contact.

Prin portofoliul de solutii pe care il detin ocupa o pozitie dominanta in piata si este de asteptat ca pe viitor sa continue sa livreze solutii de top. In plus, acesti furnizori ofera solutii care prezinta un risc scazut de esec in etapa de implementare. In 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma de solutii software all-in-one – Customer Interaction Center (CIC) – pentru a furniza aplicatii multifunctionale in defavoarea costurilor ridicate si complexitatii date de infrastructura multipunct utilizata la vremea respectiva.

Platforma CIC este dezvoltata integral pe o arhitectura software care include aplicatii pentru agentii centrelor de contact si pentru supervizori, precum si aplicatii pentru comunicatii integrate destinate utilizatorilor de business. Platforma poate fi implementata atat la locatie, cat si in cloud, potrivit modelului CaaS (Communications-as-a-Service).

Gartner nu favorizeaza niciun furnizor, produs sau serviciu descris in publicatiile sale si nu recomanda utilizatorilor de tehnologie sa selecteze numai acei furnizori cu cel mai mare rating. Rapoartele de cercetare Gartner constau in opinii ale specialistilor organizatiei si nu trebuie interpretate ca fapte. Gartner declina toate garantiile, exprimate sau implicite, cu privire la aceasta cercetare.

Foto: Wikipedia.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement