Leo Burnett lanseaza Breeze Mobile
breeze mobilemarketing mobildan virtopeanuloializare prin mobil
Grupul Leo Burnett Romania a lansat Breeze Mobile, o agentie de mobile markerting condusa de Dan Virtopeanu, unul dintre oamenii de baza ai marketingului mobil de pe piata locala. Breeze Mobile isi propune sa comunice pe medii si instrumente mobile, astfel incat sa promoveze si sa integreze potentialul acestor tehnologii in procesul de comunicare.
Lansarea agentiei vine in contextul in care romanii folosesc tot mai mult internetul pe mobil. “Este foarte posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea internetului mobil sa depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de internet desktop”, spune Dan Virtopeanu, managing partner al Breeze Mobile.
Conform studiilor de piata din domeniu, la ora actuala din cele 23,4 e milioane de telefoane utilizate in Romania, doar in jur de trei, patru milioane erau dispozitive smatphone. In schimb, se estimeaza ca anul viitor se vor vinde inca aproximativ trei milioane de telefoane mobile, dintre care in jur de un milion vor fi smartpnohe-uri.
Breeze Mobile propune produse care pleacă din zona site-urilor mobile, a aplicațiilor și a activărilor punctuale, dar și dezvoltarea de tipuri de vânzare sau loializare prin mobil.
Leo Burnett a ajuns in prezent la zece agentii dintre care sase specializate pe digital: Leo Burnett & Target si 23 communication ideas in domeniul creatie, Starcom Mediaves Group in domeniul media, The Practice in relatiile publice si Ileo, Digital Star, The Geeks, 2Paralele, 8team si Breeze Mobile in domeniul digital. Portofoliul e clienti al celor zece companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.