LG anunta o noua identitate de brand pentru o audienta extinsa la nivel global
lgbrandcomunicaremarketingconsumatoricompanii
Pentru a evidentia angajamentul companiei de a oferi valori si experiente diferentiate, LG Electronics (LG) dezvaluie astazi o noua identitate de brand care are ca tema "It's All Possible". Strategia de comunicare si de branding este inspirata din multiplele schimbari in tehnologie si in comportamentul consumatorului, care au avut loc in ultimii ani. Noua tema de comunicare va reflecta mai bine orientarea companiei asupra unor obiective dedicate consumatorilor, care sa ii inspire, sa le ofere posibilitati multiple si sa ii faca sa zambeasca.
Pe baza principiilor de management a companiei, noua identitate de brand si tema de comunicare au fost dezvoltate pentru a consolida afinitatea brandului LG – care a devenit in prezent din ce in ce mai important pe piata globala extrem de competitiva. Obiectivul LG este acela de a veni in intampinarea nevoilor tuturor consumatorilor oferindu-le produse unice, centrate pe consumator si inspirate din nevoile acestora pentru a crea valoare si o viata mai frumoasa in viata de zi cu zi.
Fiind un complement al renumitei identitati LG “Life’s Good”, noua tema de comunicare va fi pozitionata ca o voce unitara globala, pentru a oferi o experienta consistenta a brandului in toate punctele de interactiune cu consumatorii, inclusiv canalele media TV, print, outdoor si digital. Incepand de astazi, 01 august, noua tema va fi prezentata pentru prima data printr-un video postat pe panoul electronic LG in New York’s Times Square si pe site-ul www.LG.com.
Ulterior, tema globala de comunicare va deveni extrem de vizibila in toate punctele de interactiune cu consumatorii, inclusiv publicitatea online si print, in-store marketing si evenimentele de lansare a produselor noi, cum ar fi mult asteptatul smartphone LG G2, pe 7 august.
“Noua noastra identitate de brand si campania de comunicare vor incuraja publicul sa vada in companie o forta de schimbare pozitiva, nu doar in calitate de producator,” a declarat Ki-wan Kim, vicepresedinte executiv si director global de marketing in cadrul LG Electronics. “Pentru a crea solutii care sa adauge valoare si mai mult confort si bucurie in viata cotidiana, consumatorii din intreaga lume sunt sursa de inspiratie LG. “It’s All Possible” ne va consolida reputatia considerabil, ca o companie care are ca punct central oamenii si care isi face consumatorii sa zambeasca”.