Moto X, telefonul de 500 de milioane de dolari
moto xmarketingstrategiegoogle
Motorola se pregateste tot mai intens sa lanseze telefonul, mult anticipat, Moto X, de cand Google a cumparat compania, anul trecut.
Si judecand dupa banii pe care-i investeste in aceasta operatiune, esecul in a capta atentia consumatorilor cu acest gadget nu este o optiune pentru Google.
Potrivit, Wall-Street Journal, Google se pregateste sa bage, in aceasta afacere, 500 de milioane de dolari, pentru marketarea dispozitivului in Europa si SUA.
Nu este sigur cati bani investesc companiile de IT in marketingul pentru device-urile lor, dar o jumatate de milliard de dolari sigur nu este putin. Iar acestea fiind spuse sigur marketingul nu se limiteaza la cateva postere in statiile de autobuz sau la vreun sfert de pagina de publicitate in ziare.
Pentru asemenea bani, Google tinteste sus. Spre exemplu, un spot de 30 de secunde, in timpul Super Bowl-ului, costa 4 milioane si iti mai raman alte 496 de milioane de dolari cu care sa atragi atentia consumatorilor.
In tentativa de a atrage atentia asupra noului gadget ce va fi lansat, Google a publicat un spot publicitar, in mediul online, in cateva ziare nationale, potrivit Digital Trends.com.
Reclama, care nu arata nici un telefon in ea, pune accent pe faptul ca telefonul este asamblat in SUA si ca este “creat de tine” (orice ar insemna asta!). Se pare ca pentru Google acestea sunt punctele forte ale telefonului.