Motorul de cautare Baidu ajunge in Brazilia
baiduchinabraziliabricgoogleservicii
Baidu mizeaza pe o noua tara, dincolo de cea de provenienta, China. Astfel, Baidu a ajuns in Brazilia.
Baidu doreste sa fie tot mai prezent in Brazilia, o tara emergenta BRIC, pentru a se pozitiona mai bine contra rivalilor de la Google, Yahoo si Microsoft (Bing).
Motorul de cautare Baidu mai este prezent in Egipt, Japonia si Thailanda.
Lansarea in Brazilia survine la scurt timp dupa ce Baidu si-a deschis un magazin in Brazilia. Baidu ar putea ajunge si in SUA, unde Google face legea.
CEO-ul Baidu, Robin Li, avea planuri mari privind extinderea companiei in alte tari inca din 2011, dupa cum releva un material al celor de la PCWorld.
Baidu si-a inaugurat biroul din Silicon Valley in urma cu doua luni. Baidu l-a angajat pe Andrew Ng, fondatorul proiectului DL (deep-learning) de la Google si totodata directorul laboratorului pentru analiza inteligentei artificiale de la Stanford.
Baidu nu se rezuma la un simplu motor de cautare. Astfel, compania ofera servicii in limba chineza - stiri, harti, muzica, clipuri video etc.
La sfarsitul lui 2012, Baidu se situa pe locul secund, dupa Google, pe piata motoarelor globale de cautare, potrivit unor date furnizate de comScore.