Network One Distribution mizeaza pe o crestere cu 10% in acest an pe segmentul laptopurilor
network one distributionnodasesoft distributiondelllaptopurivanzari
Network One Distribution (fostul Asesoft Distribution) lider pe piata romaneasca de distributie a produselor electro-IT, mizeaza, in 2012, pe cresterea cu 10% a vanzarilor de laptopuri DELL pe piata din Romania.
Cresterea vanzarilor Dell in Romania este in linie cu evolutia pietei de laptopuri la nivel local, pe fondul cresterii din partea clientilor din sectorul IMM, datorita situatiei favorabile create de finalizarea ciclului de utilizare a echipamentelor pe acest segment. Cererea venita din partea IMM-urilor va contribui in 2012 la un avans de 10% al vanzarilor de laptopuri in tara noastra.
"Ne aflam acum la finalul ciclului de inlocuire a echipamentelor IT din companii, care dureaza in mod obisnuit trei ani, dupa ce ultimele achizitii semnificative au fost facute in 2008. Companiile vor face achizitii importante anul acesta, atat in ceea ce priveste infrastructura IT, cat si dotarea angajatilor cu tehnologii noi, pentru a creste productivitatea", a declarat
Razvan Ziemba (foto), Directorul General Network One Distribution.
In cei aproape 4 ani de parteneriat NOD (Asesoft Distribution)-Dell, distribuitorul roman a vandut circa 100.000 de laptopuri Dell. Cele mai cerute game au fost Inspiron si XPS. In primele trei luni ale anului, vanzarile de computere portabile au avut o crestere de 24%, fata de perioada similara a lui 2011.
"NOD este un partener strategic pentru Dell in Europa Centrala si de Est, fapt care ne ofera oportunitatea de a oferi clientilor nostri o gama extensiva de laptopuri, adresate atat consumatorilor individuali, cat si companiilor, dar si o gama completa de servere si servicii post-vanzare. Ne consolidam parteneriatul cu NOD printr-un eveniment de lansare a unor noi game de laptopuri Dell in Romania, eveniment prin care ne adresam tuturor clientilor nostri comuni", a declarat David Spruyt, Dell Regional Director Distribution, CEE Region.
Parteneriatul cu Dell a contribuit la cresterea cotei NOD pe distributia de laptopuri. Totodata, noile servere Dell vor contribui in 2012 la dublarea vanzarilor NOD pe segmentul amintit.
"In 2011, am detinut o cota de piata de 25% pe segmentul de laptopuri, cota pe care dorim sa o mentinem si in decursul acestui an. Totodata, mizam pe dublarea vanzarilor de servere datorita extinderii gamei de solutii profesionale Dell", a precizat Razvan Ziemba, Director General NOD.
Parteneriatul NOD-Dell a fost semnat in toamna lui 2008 si s-a dezvoltat treptat acoperind, prin game de produse precum Inspiron, XPS, Vostro, Latitude, Optiplex, atat piata consumatorilor individuali, cat si piata IMM (Intreprinderi Mici si Mijlocii). Astfel, in 2011, gama CONSUMER a reprezentat aproape 70% din totalul vanzarilor de produse Dell in reteaua NOD, restul de 30% revenind produselor de business.
Servicii si produse noi Dell
Pentru a spori interesul consumatorilor fata de anumite modele de laptopuri, PC-uri si servere Dell, compania americana ofera garantia de tip "Dell Next Business Day", un serviciu care ofera, in cazul unei probleme care nu poate fi solutionata telefonic, o rezolvare rapida, prin deplasarea unui tehnician la client acasa sau la birou cel tarziu a doua zi lucratoare de la sesizarea acestuia. "Ne asteptam ca majoritatea clientilor nostri sa opteze pentru un astfel de serviciu la achizitie, tocmai datorita avantajului de a rezolva rapid orice problema a clientilor, oriunde s-ar afla acestia", spune Valentin Nicolaie, Dell Distribution Manager in Romania.
Din noua serie Inspiron, dedicata gamei "Consumer", Dell prezinta pe piata locala Inspiron 15R si 15R Special Edition (7520) de 15 inch si 17R Special Edition (7720) de 17 inch. De asemenea, Dell prezinta in Romania noile modele Vostro: 3350, 3450, 3550 si 3750. Modelul de varf, ultrabook-ul Dell XPS 13, este urmat de laptopurile din gama XPS: XPS 14 si XPS 15.