Oktal.ro mizeaza pe vanzari mai mari cu 20% in perioada Pastelui
oktal.rovanzarilaptopuritelevizoareprodusereduceri
Primul magazin online din Romania specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice si electrocasnice, Oktal.ro, mizeaza pe vanzari mai mari cu 20% in perioada Pastelui. Valoarea cosului de cumparaturi va creste cu pana la 400 de lei fata de o perioada obisnuita din an, iar produsele care se vor vinde cu precadere sunt tabletele, telefoanele si electrocasnicele mici.
“Vanzarile Oktal din perioada Sarbatorilor Pascale vor urca cu aproximativ 20% comparativ cu anul trecut. Produsele care vor inregistra cele mai mari cresteri sunt tabletele, smartphone-urile si electrocasnicele mici”, a declarant Dan Dumitrescu, manager general al Elka-Oktal Group, companie care detine magazinul online Oktal.ro.
O alta categorie care va atrage vanzari mai mari de Paste comparativ cu o perioada normala din an sunt produsele de ingrijire personala, conform reprezentantului companiei.
Totodata, in luna aprilie, valoarea cosului de cumparaturi va creste de la circa 1.000 de lei la aproximativ 1.400.
“Romanii sunt mai darnici de sarbatori si obisnuiesc sa aloce mai multi bani pentru cumparaturile din aceste perioade. Drept urmare, estimam ca acestia vor creste bugetul de achizitii pe Oktal cu pana la 400 de lei cu ocazia Sarbatorii Pastelui din acest an”, a precizat Dan Dumitrescu.
De asemenea, acesta a mentionat ca romanii au devenit mai chibzuiti cu banii lor si au inteles ca atata timp cat comanda din vreme, pot avea acces la mai multe oferte speciale. Spre exemplu, perioada actuala este una propice pentru a achizitiona un televizor, potrivit managerului general al magazinului online Oktal.ro, deoarece acum se schimba gamele de produse ale marilor producatori de profil.
In plus, managerul Oktal recomanda si achizitia de telefoane sau laptopuri, intrucat, in intervalul 9 - 18 aprilie, magazinul online va derula o campanie promotionala de Paste.
Campania de oferte include reduceri de pana la 50% la televizoare, smartphone-uri, tablete, laptopuri, produse de ingrijire personala si multe altele.
In primul trimestru al acestui an, Oktal a inregistrat vanzari mai mari cu 15% fata de acelasi interval din 2013. Produsele care s-au cumparat cel mai bine au fost telefoanele mobile, tabletele, laptopurile, televizoarele si electrocasnicele, iar dintre acestea categoria cu cel mai mare avans a fost cea a tabletelor, care a avut un plus de 50%.