OUTSOURCING: Romtelecom a inaugurat un call center pentru servicii externalizate in Bacau, in care va angajata cateva sute de persoane
outsourcingromtelecomcall centerbacauafaceri
Romtelecom Business Solutions a intrat intr-un nou domeniu de activitate prin deschiderea unui call center pentru externalizarea proceselor de afaceri (BPO) in Bacau pentru clientii companii din tara si din strainatate.
Acest nou domeniu de activitate are potentialul de a crea locuri de munca pentru locuitorii din zona Bacaului, avand ca obiectiv angajarea a catorva sute de agenti pana la sfarsitul anului viitor, in functie de numarul de contracte incheiate.
Call center-ul se va adresa in special clientilor companii din Romania, dar si celor din strainatate, pe termenu lung obiectivul fiind de a functiona dupa un orar 24/7.
"Romtelecom are o experienta indelungata in administrarea de call center-e de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural pentru a servi mai bine si mai complet afacerile romanesti. Am ales Bacau pentru ca raspundea mai multor cerinte-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurand astfel personal cu un grad inalt de pregatire", a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.
Managerii Romtelecom vor administra operatiunile din cadrul call center-ului, inclusiv cele de training pentru agenti, in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele in derulare.
Call-center-ul de la Bacau a functionat pana acum ca proiect pilot, avand la acest moment cateva zeci de angajati.