Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Romtelecom si COSMOTE Romania vor utiliza un singur brand: Telekom Romania

Romtelecom si COSMOTE Romania vor utiliza un singur brand: Telekom Romania
de la 14 Aug. 2014
Romtelecom si COSMOTE Romania vor utiliza un singur brand: Telekom Romania Tags: romtelecomcosmotetelekom romaniaproiectemuncaitnikolai beckers

Ca urmare a deciziilor Adunarilor Generale ale Actionarilor ale fiecarei companii, Romtelecom si COSMOTE Romania anunta noile denumiri oficiale.

Astfel, incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si COSMOTE Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
 
Aceasta schimbare va insemna o noua experienta, construita in jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate si personalizate:  
 
- magazine integrate fix-mobil. In total, 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom; 
 
- un singur Call Center, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile. 
 
“In acest moment, unul din doi romani folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Impreuna, suntem o mare comunitate, conectata prin tehnologie si experiente impartasite. Asta ne onoreaza si, in acelasi timp, ne da o mare responsabilitate: sa livram o experienta “T” completa, asta insemnand tehnlogie competitiva, servicii inovative si o filosofie de brand reinnoita. Foarte multa energie, pasiune si profesionalism sunt investite in acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte si echipe din cele doua companii care lucreaza impreuna, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom si COSMOTE Romania.
 
Pentru a implementa schimbarile implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucreaza la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar. 
 
68,000 de ore de munca au fost dedicate de catre mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbarile impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de munca, concentrati in doar patru luni. 
 
Pe langa o abordare integrata a clientilor, brand-ul Telekom Romania inseamna si o experienta unitara pentru angajati.  Astfel, pana la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate catre toti angajatii Romtelecom si COSMOTE Romania – in total, 1.855 de ore de training cu rolul sa introduca brandul Telekom Romania, cu valorile si filosofia sa, precum si sa creasca angajamentul intregii echipe de a livra promisunea noului brand.  
 
Clientii Romtelecom si COSMOTE Romania se vor bucura de o experienta noua si fascinanta, o data ce trecerea la "T" va fi incheiata. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate in serviciile oferite. Toate ajustarile necesare corespunzatoare procesului de rebranding vor fi efectuate fara probleme si nu vor necesita actiuni suplimentare din partea clientilor. Dupa finalizarea proiectului, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement