Samsung sustine ca a vandut 800.000 de ceasuri inteligente Gear in doua luni
samsunggearceasuri inteligentenotificarimesajevanzari
Samsung Electronics Co a anuntat marti ca Galaxy Gear a devenit cel mai popular smartwatch din lume, atingand vanzari de 800.000 unitati, in doua luni de zile. Compania din Coreea de Sud a precizat ca vanzarile Gear au depasit asteptarile Samsung si va extinde promotiile in perioada sarbatorilor.
Samsung a promovat masiv Gear, dupa ce dispozitivul a fost aspru criticat de unii analisti tehnologici.
Cunoscutul expert tehnologic David Pogue, care a plecat de curand de la New York Times pentru a inaugura un site tehnologic la Yahoo, a descris designul Gear ca fiind "irelevant si frustrant" si i-a sfatuit pe consumatori sa nu-l cumpere.
Ceasul inteligent de la Samsung marcheaza cea mai noua tentativa a Samsung-ului de a dovedi ca poate inova, in spatele Apple Inc. (exista zvonuri potrivit carora Apple ar lucra la dezvoltarea propriului ceas inteligent).
Gear costa 300 de dolari si functioneaza mai degraba ca un accesoriu pentru un smartphone Galaxy (Note), avand un display OLED, care afiseaza functii de baza, precum fotografiile, apelurile hand-free si notificarile de mesaje.
Estimarile pietei pentru un asemenea produs nu au fost dintre cele mai optimiste, deoarece Gear dispune de doar 70 de aplicatii dedicate.
Retailerul britanic Phones4U a oferit Gear gratuit consumatorilor care au achizitionat un Galaxy Note 3, pe contract, in aceasta luna; de asemenea, presa relateaza ca dispozitivul a inregistrat o rata de returnare de 30% in magazinele americane ale Best Buy.
Samsung incearca sa spulbere aceste speculatii negative: "Este cel mai bine vandut ceas inteligent de pe piata... dorim sa extindem gama produselor noastre compatibile cu Gear".