SAP transforma managementul relatiilor cu clientii cu noua solutie SAP 360 Customer

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
SAP transforma managementul relatiilor cu clientii cu noua solutie SAP 360 Customer SAP transforma managementul relatiilor cu clientii cu noua solutie SAP 360 Customer
de Manager.ro la 25 Mar. 2013
Urmareste-ne pe Google News
sapsap romaniasoftwareafacerioperatiuniresurseaplicatii

SAP (NYSE: SAP), liderul mondial pe piata de solutii software de business, a lansat noua solutie pentru managementul relatiilor cu clientii, SAP 360 Customer. Fiind disponibila pe platforma SAP HANA, noua solutie integreaza puterea tehnologiilor in-memory computing, cloud si mobility, fapt care permite companiilor sa revolutioneze modul in care relationeaza cu proprii clienti, depasind abordarea traditionala data de solutiile CRM (Customer Relationship Management).

SAP 360 Customer va oferi companiilor capabilitati unice de a transforma informatiile disponibile despre clienti in actiuni rapide si de a dezvolta cu fiecare dintre acestia relatii personalizate. Prin utilizarea tehnologiilor mobile, noua solutie va permite organizatiilor sa ofere clientilor o experienta superioara in desfasurarea proceselor operationale, iar prin incurajarea colaborarii dintre client si companie, va rezulta cresterea vitezei interactiunii dintre acestia.

„Aceasta solutie va schimba modul in care organizatiile isi desfasoara activitatea, si va ajuta companiile sa se promoveze mai bine, sa vanda mai bine si sa livreze servicii mai bune, creand astfel o experienta intr-adevar remarcabila pentru proprii clienti”, a declarat Bill McDermontt, co-CEO SAP. „Cu solutia SAP 360 Customer, rulata pe platforma SAP HANA, companiile obtin o perspectiva de 360 de grade asupra relatiilor cu clientii in timp real si pot lua decizii in orice moment, de oriunde din lume”.

In climatul de afaceri actual, relatiile cu clientii devin principalul avantaj competitiv pentru companii. „Asteptarile clientilor continua sa urce. Pur si simplu, nu mai este suficient ca organizatiile locale doar sa reactioneze la solicitarile clientilor”, a declarat Valentin Tomsa, directorul SAP Romania. „Companiile trebuie sa inteleaga nevoile clientilor, preferintele acestora, precum si profilul social, si sa caute proactiv mijloace pentru crearea unor relatii personalizate si diferentiate cu acestia. Tehnologia inovativa data de platforma de in-memory computing SAP HANA, impreuna cu solutia SAP 360 Customer, va transforma aceasta viziune in realitate pentru companiile din Romania si din intreaga lume.”

Solutia SAP deja transforma modul in care companiile interactioneaza cu clientii. Lenovo, companie din domeniul tehnologiei cu o cifra de afaceri anuala de peste 29 de miliarde de dolari si al doilea cel mai mare distribuitor de calculatoare din lume, se numara printre primele organizatii care a adoptat platforma SAP HANA, pentru a sustine cresterea rapida a companiei.

„Stiind in orice moment si cu exactitate ceea ce se intampla cu afacerea noastra, compania este capabila sa reactioneze rapid la conditiile de piata aflate intr-o continua schimbare, ceea ce este critic pentru succesul Lenovo”, a declarat Liu Xiaoyu, vice-presedinte Application Development Global, din cadrul Lenovo. „SAP HANA s-a dovedit a fi o platforma de inalta performanta si care ne sustine sa atingem acest obiectiv. Din acest motiv, am decis sa optam si pentru solutia inovativa SAP pentru managementul relatiilor cu clientii, impreuna cu platforma SAP HANA. In perioada de proba, deja am asistat la cresterea de peste 30 de ori a vitezei proceselor operationale. Primele rezultate sunt foarte promitatoare, iar solutia ne permite, pe langa accesarea informatiilor de business in timp real, si accelerarea operatiunilor desfasurate pentru clienti”.

Elemente esentiale ale noii solutii SAP 360 Customer

Clientii vor beneficia in principal de trei caracteristici esentiale ale noii solutii SAP 360 Customer, si anume:

·    Informatii in timp real: Organizatiile vor avea la dispozitie informatii despre clienti in timp real, vor putea intelege mai bine nevoile si preferintele clientilor, pentru a putea prezice in viitor comportamentul acestora. Aceste capabilitati de informare in timp real despre client sunt bazate pe interactiunile directe dintre companie si client, dar si pe informatiile publice disponibile pe retelele sociale, accesibile in condordanta cu legislatia in vigoare pentru protectia datelor. Companiile vor putea accesa volume mari de date, in perioade de timp mai scurte, crescand in mod semnificativ viteza proceselor operationale desfasurate si revolutionand modul in care acestea pot adopta decizii – de oriunde din lume, de pe orice dispozitiv.  

·    Interactiuni in timp real: Companiile vor putea utiliza informatii critice despre clienti pentru a putea interactiona cu acestia prin intermediul oricaror canale de comunicare disponibile. Organizatiile vor putea furniza servicii de relatii cu clientii in mod diferit, oferind o experienta personalizata fiecarui client in parte, in functie de nevoile si cerintele acestuia. Companiile vor putea reactiona la deciziile clientului, pe masura ce acesta le adopta, ceea ce da posibilitea organizatiilor de a actiona proactiv pentru rezolvarea problemelor semnalate de client, pentru introducerea de noi produse sau servicii sau pentru stabilirea actiunilor viitoare.

·    Executie in timp real: Companiile vor putea desfasura instant servicii integrate si personalizate de relatii cu clientii, putand astfel sa se ridice la standardele impuse de catre acestia. Prin valorificarea celor mai bune practici din industrie, inerente solutiilor SAP, organizatiile vor putea imbunatati eficienta si eficacitatea fiecarui process derulat cu clientii. Acest lucru va permite angajatilor din companii, din departamentele de marketing, vanzari si servicii, sa utilizeze mai bine informatiile despre clienti.

SAP este liderul mondial in solutii software pentru afaceri, ajutand companiile de orice dimensiune si din orice tip de industrie sa-si gestioneze afacerile mai bine. De la back office la consiliul director, din depozite pana la punctele de desfacere, din computer pana la instrumentele mobile de comunicare – SAP transfera oamenilor si organizatiilor increderea si puterea necesare pentru a lucra impreuna eficient si pentru a folosi eficace resursele interne ale afacerii, astfel incat sa fie cu un pas inaintea competitorilor. Aplicatiile si serviciile SAP ajuta peste 200.000 de clienti sa gestioneze profitabil operatiunile si resursele, sa se adapteze continuu si sa creasca sustenabil. Pentru mai multe informatii vizitati www.sap.com.

Ultimele NOUTATI

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie...

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x