Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu Ericsson ConsumerLab: Loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri depinde de performanta retelei

Studiu Ericsson ConsumerLab: Loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri depinde de performanta retelei
de la 26 Iun. 2013
Studiu Ericsson ConsumerLab: Loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri depinde de performanta retelei Tags: smartphone-uritelefoane intelligenceericssonstudiuconsumerlabloialitate

Un nou studiu Ericsson (NASDAQ: ERIC) ConsumerLab arata ca performanta retelei este cruciala pentru a asigura loialitatea utilizatorilor de smartphone-uri si pentru a avea un avantaj competitiv pe piata de telecom. Rezultatele studiului indica faptul ca majoritatea utilizatorilor de smartphone-uri nu sunt satisfacuti de retelele pe care le folosesc in prezent. Astfel, 60% dintre utilizatori declara ca intampina probleme de retea cel putin o data pe saptamana, iar 30% declara ca intampina probleme zilnic.


„Analiza pe care am desfasurat-o arata ca performanta retelei este principalul motiv pentru care un utilizator este loial unui operator de telefonie mobila, urmat indeaproape de raportul intre serviciile oferite si costul acestora”, declara Anders Kälvemark, Senior Advisor, Consumer Insights, Ericsson ConsumerLab. „Acest factor este, spre exemplu, de trei ori mai important pentru un utilizator decat oferta de terminale a operatorului. Mai mult decat atat, utilizatorii au asteptari mai mari comparativ cu serviciile pe care le primesc de fapt. Daca nu exista un timp de asteptare rezonabil pentru incarcarea datelor si o arie mare de acoperire, mai ales cand utilizatorii calatoresc, este de asteptat ca loialitatea fata de operator sa aiba de suferit”, a mai adaugat Anders Kälvemark.

Pentru a asigura o experinta cat mai buna pentru utilizator, continutul unei pagini de internet trebuie sa apara pe ecran relativ repede. Nivelul scazut de satisfactie fata de performanta unei retele este, de cele mai multe ori, legat de faptul ca utilizatorii de smartphone-uri nu doresc sa astepte prea mult pentru a vizualiza o pagina de internet.

Totusi, nu este suficient ca operatorii sa-si imbunatateasca doar performanta retelei si apoi sa spere ca utilizatorii vor observa. Eforturile de comunicare sunt esentiale pentru a imbunatati perceptia acestora. Utilizatorii trebuie sa fie constienti de lucrurile pe care operatorii le imbunatatesc pentru a exista un impact asupra nivelului de satisfactiei si pentru a creste gradul de loialitate.

Raportul Ericsson ConsumerLab arata si faptul ca un utilizator multumit nu-si va schimba prea repede operatorul, ceea ce va duce la un venit mai mare pe termen lung pentru operator.













Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement