Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Studiu: Loialitatea fata de iPhone, in scadere

Studiu: Loialitatea fata de iPhone, in scadere
de la 04 Iul. 2013
Studiu: Loialitatea fata de iPhone, in scadere Tags: appleiphonesmartphonegalaxy note 3iphone 5sevenimente

Utilizatorii de iPhone din Coreea sunt mai putin fideli marcii Apple decat cei care au smartphone-uri de la companiile rivale, potrivit unui studiu prezentat miercuri.


Potrivit unui raport privind consumatorii, alcatuit de DIGIECO, 53% dintre cei 416 respondenti care folosesc un iPhone au precizat ca nu vor mai cumpara un alt smartphone de la Apple.

Rezultatul se bazeaza pe analiza a 3.763 respondenti si totodata utilizatori de telefoane inteligente cu varste cuprinse intre 13 si 69 de ani.

In privinta gamei de smartphone-uri Galaxy S de la Samsung Electronics, 35% dintre utilizatori au spus ca isi vor cumpara telefoane de la alt producator, dupa ce vor renunta la smartphone-ul Samsung.

Rezultatele studiului sunt in neconcordanta cu alte statistici, care arata ca utilizatorii Apple sunt mai fideli brandului decat alti detinatori de smartphone-uri.

"Nu trebuie sa omitem faptul ca, pe viitor, cota de piata a iPhone-ului se va diminua, in timp ce succesul Samsung va creste", subliniaza autorii studiului.

Institutul arata ca in timp ce Samsung domina deja piata locala de telefoane mobile, rivalul din Silicon Valley incearca sa isi majoreze cota.

In randul utilizatorilor de Galaxy, 351 sau 16,3% au spus ca ar prefera sa isi cumpere un iPhone de la Apple, in timp ce 144 sau 34,6% dintre utilizatorii de iPhone si-ar cumpara un smartphone Galaxy.

Fanii iPhone sunt cei de 20-30 de ani, care locuiesc in Seul, in imprejurimi si marile orase, in timp ce Galaxy se adreseaza unui spectru mai larg de utilizatori.

Un sfert dintre cei intervievati au ales design-ul, ca fiind principalul factor in alegerea unui smartphone, urmat de brand (20%) si sistemul de operare (19,5%).

Intre timp, asteptam ca Samsung si Apple sa lanseze Galaxy Note 3, respectiv iPhone 5S, in septembrie, evenimente care vor contribui la o si mai mare competitivitate pe piata locala si globala de telefoane inteligente, care se prezinta tot mai aglomerata.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement