SURSE: Amazon.com isi optimizeaza site-ul, inainte de lansarea primei sale tablete
amazon.comtabletasiteoptimizaremuzicajocuri
Schimbarile din magazinul online Amazon.com "implica de la sine optimizarea pentru tablete", subliniaza bloggerita TechCrunch Sarah Perez.
Potrivit acesteia, noul Amazon.com dispune de o bara de search mai generoasa si o optimizare pentru muzica, e-books, jocuri si aplicatii, din Amazon Appstore, folosind sistemul de operare Android de la Google. Cel mai mare retailer online din lume va lansa noua versiune a site-ului si tableta, pe masura ce gigantul se reorienteaza si mai drastic spre era digitala a terminalelor mobile.
Clientii Amazon.com trebuie sa dispuna de gadget-uri mobile "la discretie", astfel incat sa fie impulsionati in realizarea unor comenzi noi. Amazon.com propune o tableta de 7 inci (17,8 cm), mai mica decat iPad si de aceeasi marime cu Playbook-ul de la Research in Motion. Bloggerii de la TechCrunch au subliniat ca Amazon planuia sa lanseze tableta alaturi de un pachet de internet de 79 dolari, Amazon Prime.
Intrarea retailerului pe piata tabletelor este considerata o provocare demna de luat in seama la adresa liderului Apple, a carui tableta iPad2 poate fi cumparata la un pret minim de 499 dolari. Tableta Amazon va dispune de conectivitate Wi-Fi, ecran color si un spatiu de stocare de 6 GB.
Motorola, Samsung si Hewlett Packard (ultima companie "a ridicat steagul alb" in privinta productiei de tablete TouchPad) au reusit sa acapareze o mica parte din cota de piata a Apple-ului. Saptamana trecuta, Sony s-a prezentat in fata competitorilor cu o tableta destul de criticata.
Analistii isi pun mari sperante in gadget-ul celor de la Amazon, mai ales daca va fi mai ieftin decat iPad. In primul trimestru al "existentei" sale, tableta ar putea fi vanduta in peste 5 milioane de unitati, devenind un rival serios pentru Apple, estimeaza Forrester Research. Apple vinde intre 7 - 9 milioane de tablete pe trimestru.