Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Symantec: Companiile mici, ajutate dar si facute vulnerabile de noile tehnologii

Symantec: Companiile mici, ajutate dar si facute vulnerabile de noile tehnologii
de la 05 Mar. 2014
Symantec: Companiile mici, ajutate dar si facute vulnerabile de noile tehnologii Tags: tehnologiiinternetcompaniiimmsymantec

Noile tehnologii care ajuta companiile sa aiba o cifra de afaceri mai mare se si pot intoarce impotriva lor, potrivit Symantec. Pentru micile intreprinderi, conceptul de "Internet of Things" devine "Internet al Vulnerabilitatilor".


In acest an, se va observa accentuarea necesitatilor utilizatorilor de a-si proteja dreptul la confidentialitate, o emfaza asupra dezvoltarii sistemului „Internet of Things” si inovatii din partea tehnologiilor mobile.
 
Acestea vor influenta in mod direct modelul de business al micilor intreprinderi.
 
“Este necesar un semnal de alarma care sa atraga atentia asupra fenomenului de colectare a datelor confidentiale, utilizatorii si micile intreprinderi vor putea deveni precaute in legatura cu informatiile de natura personala partajata si colectata in mod cotidian. Anul 2014 ne promite dezvoltarea protejarii datelor de natura confidentiala ca functionalitate specifica in cadrul produselor noi sau deja existente”, potrivit reprezentantilor Symantec.
 
Ca noua facilitate, in mod inevitabil, functia de protejare a datelor in regim Privacy este subiectul unei dezbateri in legatura cu eficienta acestui protocol.
 
Este de asteptat ca Tor, serviciu care ofera anonimitate online, sa devina o aplicatie din ce in ce mai folosita in randul utilizatorilor de Internet.
 
Este prevazuta si o crestere a numarului de utilizatori care isi asuma alias-uri si pseudonime pe site-urile de socializare pentru a-si proteja dreptul la confidentialitate.
 
Daca ai un IMM, in 2014 ar fi bine sa: Evaluezi nivelul de necesitate al colectarii de informatii in legatura cu proprii clienti si consumatori, sa oferi transparenta in legatura cu aceasta si sa stabilesti o relatie de incredere cu clientii pe fondul unui schimb de informatii unanim acceptat.
 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement