TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau TOP 7: Cum poti sa atragi mai multi vizitatori pe site-ul tau
de Manager.ro la 17 Aug. 2012
Urmareste-ne pe Google News
topclientivizitatoriutilizatoriserviciidesign

In mod obisnuit, o persoana nu zaboveste mai mult de un minut pe un site. Exista multi factori care indeparteaza utilizatorii, dar si elemente care ii atrag si ii determina sa revina. Truman Hedding este fondatorul serviciului de design web TruInteractive. El si echipa sa au creat un instrument bazat pe intrebari si raspunsuri care foloseste ecuatiile matematice, pentru a determina ce servicii se potrivesc mai bine persoanelor care vor sa realizeze un site pe cont propriu. Chiar daca instrumentul functioneaza dupa principiul ca fiecare site este unic, regula este aceeasi: "Ofera-ne rezultate rapide si spune-ne cat mai curand posibil de ce ar trebui sa facem afaceri cu tine".

In ultimii opt ani, Truman a sesizat aceleasi greseli, la cei care realizeaza un site. Indiferent de industrie, ei cad in aceleasi capcane, care ii determina pe eventualii clienti/utilizatori/vizitatori sa navigheze in alta parte. Iata sapte sfaturi de la Truman, care ne-ar putea ajuta sa realizam un site atractiv pentru vizitatori:

I. Realizeaza un design atragator: Prima impresie este totul. Indiferent de calitatea serviciilor tale, daca site-ul arata ca naiba, oamenii vor insista mai putin de un minut asupra lui. Neprofesionalismul este asociat, de asemenea, designului prost al site-urilor. Principalul motiv pentru care vedem site-uri urate este lipsa prioritatilor sau resurselor.

Chiar daca exista informatii despre cum sa realizezi un site eficient, actiunea lasa de dorit. Unii designeri duc lipsa acelor aptitudini de baza, in realizarea unui domeniu, deoarece nu sunt in pas cu moda tehnologica si nu tin cont de sfaturile expertilor, legate de acest subiect, spune Truman.


II. Designul trebuie sa coabiteze cu domeniul de activitate: Un design reusit nu iti garanteaza automat drumul spre succes. Aspectul site-ului trebuie sa coincida in mod placut cu domeniul tau de activitate sau cu serviciile oferite. Daca site-ul este dedicat muncii la domiciliu, o sa poti folosi pagini lungi, fonturi mari si clip art-uri. Daca site-ul este dedicat platii taxelor, nu poti utiliza acelasi design. Ai nevoie de un continut structurat, modern, curat, culori puternice si imagini profesionale, ne sfatuieste Truman.

III. Pune informatia pe taraba!: Oamenii viziteaza site-ul tau pentru un anumit motiv. Ei vor sa gaseasca rapid informatia dorita, nu sa se rataceasca. In al doilea caz, pierzi un client. Doi. Douazeci. Site-ul tau trebuie sa fie structurat simplu, aerisit, usor de utilizat. Utilizatorii de internet sunt "rasfatati" si nerabdatori. Ei vor sa stie imediat cine esti, ce le oferi, de ce esti mai bun decat restul si cine mai lucreaza cu tine.

IV. Evita interstitialele: (def. cursurigratuite.ro: "Paginile jump/splash sunt pagini special amenajate pentru cel care apasa pe banner, in care (eventual) se continua mesajul reclamei, i se ofera mai multe informatii si i se propun si alte tranzactii avantajoase. De asemenea, trebuie cautate tot timpul alternative. In cazul banner-elor, exista optiunea de interludii (interstitials _ interstitiale): reclame care apar intr-o fereastra separata in timp ce utilizatorul astepta ca pagina de destinatie sa se incarce. Acestea contin grafice de mari dimensiuni, prezentari stream, applet-uri. Statisticile au dovedit ca acestea genereaza un CTR mai mare decat banner-ele obisnuite, insa s-au inregistrat si numeroase plangeri ca interstitialele ar incetini accesul la paginile de destinatie.").

Paginile interstitiale afecteaza numarul de vizite pe site-ul tau, indiferent de dimensiunea brandului. Utilizatorii nu vor sa ii agresezi cu reclame. Forbes foloseste o asemenea pagina, dar ei reprezinta o exceptie: au in spate ani de credibilitate si incredere. Vizitam Forbes.com deoarece stim ca rezultatul final este cel dorit, altfel l-am fi abandonat, spune Truman.

V. Profita de hartile termice: Hartile termice ii ajuta pe antreprenori sa scoata in fata acele zone din site care sunt mai atractive pentru utilizatori. Truman foloseste o noua forma de Heat Map, inregistrand numarul de miscari ale mouse-ului per vizitator, in format video; asfel, le ofera clientilor sai statistici impresionante. Urmarirea hartilor termice ne dau indicii despre ce prefera (sau nu) utilizatorii. "De exemplu, in cazul unui site recent - pe care l-am promovat, am folosit trackingul Heat Map si am descoperit ca un link anonim era cel mai accesat element de pe pagina. Am mutat linkul in partea superioara a paginii si am promovat acel mesaj, crescand rata de conversie cu 50%. Sau poti sa descoperi ca oamenii nu viziteaza pagina "Despre noi" a site-ului tau. Poti schimba numele paginii in "De ce?", apoi poti rula o analiza a hartii termice, pentru 1.000 de vizite; s-ar putea sa descoperi ca oamenii sunt mai atrasi de "De ce?", decat de "Despre noi"", explica Truman.

VI. Fara inregistrare automata: Potrivit lui Truman, nu este indicat sa le ceri vizitatorilor sa se inregistreze pe site-ul tau inainte sa vada continutul; seamana cu o reclama urata. Exista alte alternative pentru a-i determina sa se inregistreze, mai putin agresive. Include o optiune de inregistrare in alta parte, in cadrul site-ului. Singura situatie in care poti solicita direct inregistrarea este atunci cand oferi un serviciul unic, precum Groupon., chiar daca si site-ul mentionat va permite sa vizualizati ofertele, daca dati clic pe logo, ne sfatuieste fondatorul TruInteractive.

VII. Foloseste un FAQ (Frequently Asked Questions): Indiferent de eficienta site-ului tau, oamenii tot vor avea intrebari de pus. Este important ca fiecare site sa aiba o sectiune cu cele mai frecvente intrebari plus raspunsurile aferente din trei motive: 1) Cu totii avem intrebari; 2) Pagina de FAQ de pe site-ul clientilor sai este in topul cinci al celor mai accesate pagini, spune Truman; 3) Demonstrezi ca vrei sa rezolvi toate nedumeririle clientilor.

Ultimele NOUTATI

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)
Business

Noua moneda meme Slothana, de pe Solana, strange 500.000 USD in prima zi de prevanzare – Urmatorul crypto care poate creste de 100x? (P)

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul...

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x