Venituri de 150 de milioane de euro pentru Romtelecom, in al doilea trimestru
romtelecomvenituriprofitprivatizare
Romtelecom a avut o pozitie financiara stabila in trimestrul al doilea, cu venituri de aproape 150 milioane de euro si o EBITDA Pro Forma de 34,9 milioane euro, in concordanta cu strategia companiei de crestere a serviciilor de date si televiziune.
Romtelecom si-a mentinut tendinta din anii precedenti, aceea de a se concentra pe serviciile de divertisment, a anuntat compania, recent.
Numarul de clienti TV a crescut cu 7,3%, la aproape 1,3 milioane, in timp ce pentru serviciile de internet s-a inregistrat o rata de crestere de 4,8% a numarului de clienti, care astfel a ajuns la 1,2 milioane.
Compania si-a concentrat atentia asupra pachetelor de servicii, ceea ce a dus la cresterea ratei de penetrare a serviciilor de internet in baza de clienti de servicii de voce la aproape 55%, in timp ce serviciile TV au inregistrat o rata de penetrare de 57% din baza serviciilor de voce.
Segmentul dedicat companiilor continua sa genereze valoare adaugata clientilor, Romtelecom mentinandu-si pozitia de lider pentru serviciile de voce, date si internet, precum si managed services. Romtelecom Business Solutions si-a consolidat pozitia de brand inovator, oferind solutii personalizate la cele mai inalte standarde, inclusiv dezvoltarea de retele IT (aplicatii software si echipamente), dar si servicii de mentenanta pentru hardware si software. Compania si-a diversificat si numarul de servicii de tip cloud, fiind operatorul preferat de cateva dintre cele mai importante companii care opereaza in Romania.
Solutiile de sisteme sunt unul dintre segmentele cu cele mai mari rate de crestere, de mai mult de 45% comparativ cu perioada similara a anului 2012.
Acesta este rezultatul parteneriatelor solide pe care Romtelecom le-a dezvoltat in timp cu organizatii de top. In prima parte a anului, Romtelecom Business Solutions a implementat cu succes diferite proiecte ICT pentru clientii business si a semnat o serie de noi contracte pentru solutii ICT la cheie, precum: managed services, virtualizare desktop, comunicatii unificate, securitate IT si altele.
Pe langa servicii de consultanta, design si dezvoltare, Romtelecom isi asuma livrarea intregii game de astfel de solutii ICT.