Vodafone angajeaza 150 de persoane in call center-ul din Tasmania
tasmaniavodafonejoburi
Vodafone a anuntat azi o extindere importanta a call center-ului din Australia, prin adaugarea a 150 de angajati la echipa de asistenta oferita clientilor din Tasmania.
In luna martie a acestui an, Vodafone a anuntat ca va dubla operatiunile din Hobart, creand 750 noi joburi. Vodafone precizeaza ca va oferi cele 750 joburi promise, pana la finele lui 2014, iar cei 150 de noi angajati fac parte din comunitatea locala din jurul call center-ului situat in Kingston, Tasmania, acolo unde compania activeaza de 14 ani.
"Clientii nostri ne spun ca s-au saturat de call center-urile internationale si vor sa discute cu cineva care le intelege problemele si le poate rezolva si asta cat mai rapid. Dorim sa internalizam aceasta activitate, deoarece asta isi doresc si clientii", a declarat directorul de vanzari si servicii al Vodafone, Craig Reines.
Guvernul Federal furnizeaza o sustinere financiara de pana la 4 milioane dolari pentru recrutarea, instruirea si acomodarea noilor angajati, precum si acces la programele guvernamentale existente de training si suport profesional. Guvernul tasmanian va furniza 850.000 dolari pentru costurile de infrastructura si unele reduceri de taxe pentru noii angajati.
Vodafone ii incurajeaza pe angajatii companiilor rivale de telecomunicatii de pe piata, care isi desfasoara activitatea in afara tarii, sa aplice pentru un job pe pamantul lor natal.
"Tinand cont de disponibilizarile din centrele de suport ale companiilor de telecomunicatii, realizate in ultima vreme, mentionam ca sunt binevenite toate acele persoane cu experienta, care doresc sa lucreze pentru Vodafone in Tasmania. Este un loc fantastic in care poti lucra si o oaza de liniste in care poti trai", a conchis Reines. In 2005, Tasmania avea 484.700 locuitori.