Xerox prezinta noua abordare a serviciilor de management al documentelor
softwarexeroxtehnologiedispozitiveorganizatiicompanii
Xerox prezinta noi moduri de evaluare, protectie si valorificare a informatiilor, oricand si de oriunde, companiile avand posibilitatea sa scada costurile, sa imbunatateasca relatiile cu clientii si sa dezvolte oferte diversificate.
„Avand in vedere ca volumul de informatii se afla intr-o continua crestere – atat pe suport de hartie, cat si in format electronic – accesarea datelor este o provocare. Fara un management adecvat, informatia se pierde, dat fiind faptul ca aceasta exista in atat de multe locuri si formate”, spune Mike Feldman, presedinte, Large Enterprise Operations, Xerox. „Strategia noastra, care are la baza trei etape – evaluare si optimizare, securizare si integrare, automatizare si simplificare – continua sa se dezvolte cu aceste noi oferte. Imbunatatirile ajuta companiile sa isi gestioneze informatiile mai eficient, in special in zona securitatii si automatizarii fluxurilor de lucru cu documentele.”
Serviciile îmbunatatite includ:
Xerox Secure Print Manager Suite, sustinut de Nuance Equitrac, integreaza, la un cost accesibil, capabilitatile de securizare a printurilor, de control si raportare – precum autentificarea utilizatorilor, ridicarea in mod securizat a documentelor din imprimanta, urmarirea operatiunilor, traseul si regulile de imprimare – fara a schimba infrastructura IT existenta. Aceste capabilitati pot fi incluse in echipamente individual sau in orice retea IT, indiferent de numarul de echipamente Xerox si non-Xerox, in functie de nevoile organizatiei.
Xerox Document Analytics Services explica unde, cum si de ce sunt folosite documentele. Informatiile sunt culese din mai multe surse – date furnizate de echipamente si operatiuni de imprimare, audit al documentelor arhivate sau nu, interviuri cu clientii, care dezvaluie „comportamentele” de tiparire. Pe baza datelor descoperite, partenerii Xerox ajuta companiile sa isi digitizeze continutul si sa capteze informatiile.
Xerox Workflow Assessment Services arata cum circula documentele intr-o organizatie si ofera informatii pentru a crea procese mai eficiente. Valorificand datele de la clienti privind documentele si folosirea echipamentelor, serviciul ajuta organizatiile sa creasca productivitatea proceselor sale, sa obtina reduceri de costuri si sa imbunatateasca relatiile cu clientii.
Imbunatatiri suplimentare:
Un software gratuit integrat in multifunctionalul Xerox WorkCentre 3325 ofera un set comun de capabilitati privind accesul, productivitatea, managementul si securitatea, pentru a proteja si optimiza mediile de imprimare. Companiile beneficiaza, astfel, de o eficienta sporita si reduceri de costuri.
Imprimantele si multifunctionalele care includ tehnologia Xerox ConnectKey 1.5 vor fi in curand certificate de Mopria Alliance, o organizatie care promoveaza, simplifica si creste accesibilitatea imprimarii wireless de pe smartphone-uri, tablete si alte dispozitive mobile. Astfel, imprimarea mobila devine mai usoara, fara a fi nevoie de o conectare manuala la un dispozitiv sau de instalarea unui software.