Portalul Yahoo va fi mult mai vizibil pe reclame outdoor si in cadrul evenimentelor sportive, printre alte locatii, dorind sa atraga publicul cu varste intre 18 si 34 de ani si sa isi promoveze noile produse, a declarat CFO-ul Ken Goldman.
"Dorim sa redevenim "cool", o strategie de care ne-am dezis in urma cu cativa ani", a spus Goldman.
El a subliniat ca eforturile vor necesita promovarea publicitara pe diverse suporturi. Goldman nu a specificat exact sumele propuse.
Yahoo incearca sa isi revina dintr-un declin inregistrat in ultimii ani, atat pe partea financiara, cat si in privinta numarului de utilizatori, avand o concurenta acerba, formata din Facebook si Twitter, precum si Google Inc.
"Una din provocarile noastre a tinut de publicul adult", a declarat Goldman.
Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, a fost unul din primii angajati ai Google si este foarte respectata in cercurile tehnologice pentru expertiza sa in domeniul produselor online si al designului acestora. Marissa a lansat noi versiuni ale unor produse Yahoo, precum Web mail si Flickr. De asemenea, Mayer a cumparat cateva startup-uri.
Actiunile Yahoo au crescut cu 70% incepand cu preluarea companiei de catre Mayer, chiar daca analistii spun ca aceasta crestere s-a datorat buyback-urilor de actiuni si a cresterii activelor asiatice ale Yahoo.
Goldman a spus ca Yahoo ar putea rascumpara mai multe actiuni, pe viitor. Totusi, acest aspect va depinde de pretul actiunii.
"Imi place ideea rascumpararii actiunilor", a declarat Goldman. Goldman a spus ca Yahoo continua sa exploreze noi oportunitati pentru participatia de 35% detinuta in cadrul Yahoo Japan. El spune ca vanzarea a jumatate din participatia de 40% a Yahoo, detinuta la Alibaba Group, gigantul chinez din domeniul internetului (2012) a fost "inoportuna" si situatia de nesiguranta de la Yahoo se datoreaza si acestei decizii.
Marti, actiunile Yahoo au crescut pe Nasday cu 1,4%, la 26,75 dolari.