Yahoo va scaneaza continutul e-mailurilor pentru ca vrea sa aiba publicitatea bine directionata
yahoogoogleemailcompanii
Yahoo calca pe urmele Google cand vine vorba de confidentialitatea e-mailului pe care-l folosesti, mai ales daca este la unul dintre acesti doi provideri. Yahoo a renuntat la versiunea clasica de e-mail si-i obliga pe toti cei care le folosesc serviciile sa si le upgradeze.
Compania s-a hotarat sa renunte la acest tip de e-mail, Yahoo Classi,c inca din aprilie. Dar, intr-un mod foarte avantajos pentru Yahoo, acestia au „uitat” sa anunte o alta informatie foarte importanta cu privire la termenii si conditiile de folosire ale produselor sale.
Cei care sunt de acord sa-si upgradeze emailul ar trebui sa stie automat isi vor da acordul pentru ca Yahoo sa fie liber sa le scaneze continutul e-mailurilor. Compania spune ca face acest lucru pentru a livra reclame bine targetate si pentru a proteja impotriva abuzurilor, potrivit TechSpot.
Va suna cunoscuta aceasta practica? Ar trebui, pentru ca si cei de la Google o folosesc cu Gmail. In aceste conditii, ce are de facut un utilizator care foloseste Yahoo Mail, daca nu vrea sa fie de acord cu noii termeni? Singura optiune este sa-si inchida cont de e-mail si sa foloseasca un alt provider.
Faptul ca tindem catre o societate cat mai supravegheata nu este un lucru nou, dar ca unele companii abuzeaza de acest privilegiu este cu totul o alta problema.