Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

La loc comanda pentru sezlongurile Mysingso


La loc comanda pentru sezlongurile Mysingso
de la 24 Ian. 2017
La loc comanda pentru sezlongurile Mysingso
Tags: retururi ikeasezlong mysingso

IKEA le recomanda cumparatorilor sezlongului Mysingso sa returneze produsul la magazinul IKEA din Bucuresti, unde li se vor returna banii sau isi vor putea inlocui produsul.


Potrivit IKEA, dupa spalarea materialului textil, exista posibilitatea ca sezlongul sa fie reasamblat incorect, fapt care poate duce la caderea persoanei asezate sau la prinderea degetelor acesteia.
 
Compania a primit cinci sesizari legate de accidentari in care sezlongul s-a prabusit in timpul folosirii, din cauza reasamblarii incorecte.
 
Toate cele cinci cazuri au dus la ranirea degetelor si au necesitat ingrijiri medicale. Plangerile au fost raportate in Finlanda, Germania, SUA, Danemarca si Australia.
 
Dupa primirea sesizarilor, IKEA a inceput o investigatie, in urma careia a imbunatatit design-ul modelului pentru prevenirea riscului de reasamblare incorecta si de accidentare.
 
Versiunea imbunatatita a sezlongului va fi disponibila, de luna viitoare.
 
Clientii care au cumparat deja modelul sunt invitati la departamentul Relatii Clienti pentru a returna produsul si pentru a primi inapoi banii. Dovada platii (bonul) nu este necesara.
 
Compania a vandut, in toata lumea, 600.000 de bucati Mysingso, din care 2.418 prin magazinul din Bucuresti, fara a primi nicio sesizare de genul celor mentionate.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016