7 principii moderne de management al timpului

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 principii moderne de management al timpului
de Manager.ro la 17 Dec. 2008
Urmareste-ne pe Google News
managementafacerimanagementul timpului


                      7 principii moderne de management al timpului

    De multe ori in afaceri este greu de acceptat ca, desi conduceti zeci sau sute de oameni, aveti probleme (si chiar mari) cu gestionarea propriului timp. Dar acest fapt este cat se poate de real dintr-un motiv foarte simplu: cel mai usor ne este sa ne lasam pe ultimul loc.


Ca administrator de afaceri sunteti tentat sa va ocupati mai intai de problemele altora si abia apoi de problemele dumneavoastra. Acest lucru poate inceta daca aplicati, chiar de acum, cele 7 principii simple de management a timpului sunt descrise in cele ce urmeaza.

1. Realizati in fiecare dimineata lista cu ceea ce trebuie neaparat sa faceti.

2. Stabiliti-va un interval orar in care nimeni, sub nicio forma, sa nu va deranjeze.
In acest interval puteti rezolva problemele cu adevarat importante ale companiei pe care o conduceti.

3. Luati decizia de a nu parasi o activitate pana cand aceasta nu este finalizata.

4. Faceti deosebirea intre urgent si important.
De foarte multe ori (uneori, de chiar prea multe ori), lucrurile urgente nu sunt neaparat importante. Reciproca nu este neaparat valabila!

5. Includeti pe lista zilnica
(sau saptamanala) activitati si actiuni pe termen lung (legate de familie, de dumneavoastra personal sau de sectorul non-business).

6. Identificati perioada de timp in care dati randament maxim. Este inutil sa va programati intalnirile de afaceri pana in pranz daca sunteti un om mult mai activ dupa-amiaza.

7. Transmiteti aceste principii si directorilor din firma dumneavoastra!

Sfatul nostru

Orice ati face, incercati, pe cat posibil, sa scapati de stres si de presiunea timpului.

Acest lucru este posibil si daca:

- va feriti de crize in compania dumneavoastra;

- (re)descoperiti in fiecare zi senzatia de implinire profesionala;

- derulati numai actiuni care aduc profit firmei si, implicit, dumneavoastra personal;

- va bucurati de viata si nu tineti seama decat de lucrurile care, intr-adevar, conteaza;

- asigurati un echilibru intre personal si profesional si nu lasati ca acest echilibru sa fie distrus.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x