Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum sa te diferentiezi de concurenta


Cum sa te diferentiezi de concurenta
de la 02 Oct. 2014
Cum sa te diferentiezi de concurenta
Tags: diferentiere in afacericoncurentadezvoltarea afaceriistrategii de marketing

Daca vrei ca afacerea ta sa se dezvolte, este important sa stii cum sa te diferentiezi de concurenta. Nu este tocmai usor sa fii diferit. Trebuie sa oferi ceva unic, valoros, precum si sa targetezi nevoile specifice ale clientilor. In termeni de marketing, aceasta diferentiere poarta numele de propunere unica de vanzare. Aceasta le comunica clientilor ceva important despre afacerea ta, despre produsele si serviciile pe care le pui la dispozitie, oferindu-le un motiv intemeiat pentru a te alege pe tine in locul celorlalti.



Daca vrei sa supravietuiesti in jungla afacerilor, trebuie sa stii cum sa iti vinzi produsele si serviciile. Propunerea unica de vanzare te ajuta sa construiesti un brand puternic si ii ofera afacerii tale un avantaj in fata concurentei. Insa cum poti concepe un mesaj cat mai convingator?
 
1. Studiaza concurenta
 
Trebuie sa iti studiezi concurenta directa pentru a putea intelege ce anume ofera acestia clientilor. Dupa ce ai identificat concurenta, analizeaza produsele si serviciile oferite de aceste companii, familiarizeaza-te cu strategiile lor de marketing si descopera care sunt punctele forte si slabiciunile lor. Nu uita ca trebuie sa le oferi clientilor ceva unic, asa ca nu copia propunerea unica de vanzare a altcuiva.
 
2. Identifica tehnicile de diferentiere
 
Poti alege sa te diferentiezi de concurenta in diverse moduri. Cele mai frecvent utilizate sunt urmatoarele: furnizarea de servicii si produse de inalta calitate, excelenta in customer service, preturi reduse, tehnologii mai avansate, performanta ridicata si un raport mai bun calitate pret.
 
3. Spune-le clientilor de ce esti cel mai bun
 
De ce ar trebui clientii sa te aleaga pe tine? Scoate in evidenta beneficiile oferite si concepe un mesaj puternic, fara a-ti minti clientii.
 
4. Nu te sfii sa-ti arati latura umana
 
Nu uita ca te adresezi unor oameni, nu unor roboti. Nu incerca sa pari perfect. Mesajele de marketing trebuie sa fie naturale, inspirationale, interesante si amuzante. Nu Nu te sfii sa arati o latura umana – clientii vor sa stie ca afacerea este condusa de oameni reali.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.