18 articole despre marketing insiders

Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
Comunicate

Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti

today27 Mar. 2017
Prima competitie din Romania in domeniul sigurantei ocupationale, Safety Awards, isi asteapta candidatii
Comunicate

Prima competitie din Romania in domeniul sigurantei ocupationale, Safety Awards, isi asteapta candidatii

today25 Aug. 2016
Mediatel Data, dublu premiat in cadrul celei de-a 8-a editii a Romanian Contact Center Awards
Comunicate

Mediatel Data, dublu premiat in cadrul celei de-a 8-a editii a Romanian Contact Center Awards

today28 Mar. 2016
Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center, in cadrul Romanian Contact Center Awards
Comunicate

Euroanswer a fost desemnat Best Medium Support Center, in cadrul Romanian Contact Center Awards

today28 Mar. 2016
Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum: despre detaliile care definesc succesul in colectarea de creante

today02 Feb. 2016
Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante
Comunicate

Credit Risk & Debt Collection Forum initiaza o dezbatere deschisa in domeniul colectarii de creante

today08 Ian. 2016
Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate
Comunicate

Dezbatere Customer Experience & Retail Days: Relatia dintre clienti si branduri evolueaza dincolo de proceduri si strategii, in sfera relatiilor personalizate

today07 Dec. 2015
Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul
Comunicate

Experienta clientului cu brandul devine principalul diferentiator, depasind ca importanta pretul si produsul

today23 Nov. 2015
Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client
Evenimente

Gabriel Prefac, Groupama Asigurari: Conceptul de Customer Service devine un procedeu de promovare a brandului - calitatea serviciilor creeaza o punte de comunicare intre business si client

today05 Nov. 2015
In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards
Comunicate

In cadrul Enlightening Leaders Gala au fost desemnati castigatorii Enlightening Leaders Awards

today29 Oct. 2015
Robert Murray, expert international de top in leadership si dezvoltare personala, vine in Romania la Enlightening Leadership Series
Comunicate

Robert Murray, expert international de top in leadership si dezvoltare personala, vine in Romania la Enlightening Leadership Series

today25 Sep. 2015
Romania, pe locul doi in UE in topul tarilor cu cele mai multe accidente fatale la locul de munca
Comunicate

Romania, pe locul doi in UE in topul tarilor cu cele mai multe accidente fatale la locul de munca

today04 Sep. 2015
Romania si Marea Britanie, fruntase in Europa la prevenirea riscurilor psihologice in companii
Ultimele stiri economice

Romania si Marea Britanie, fruntase in Europa la prevenirea riscurilor psihologice in companii

today07 Aug. 2015
Renania Academy Safety FORUM da startul seriei de evenimente la nivel national
Comunicate

Renania Academy Safety FORUM da startul seriei de evenimente la nivel national

today09 Apr. 2015
Mobile Advertising, segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017
Comunicate

Mobile Advertising, segmentul cu cea mai spectaculoasa crestere in Romania intre 2014-2017

today18 Mar. 2015
88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru
Business Days

88 la suta din companiile europene cred ca ofera servicii de Customer Care excelente, in timp ce doar 8 la suta din clientii acestora cred acelasi lucru

today19 Feb. 2015
12pagina 1 din 2


Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Magda Florea
Editorial de Magda Florea

Ce inseamna restructurarea unui credit si cum te poate ajuta cand esti ingropat in datorii la banci

Odata cu majorarea dobanzilor, ca efect al luptei bancilor comerciale cu inflatia, europenii si romanii cu datorii la banci si credite cu dobanzi variabile au resimtit presiuni financiare tot mai mari.     Din fericire, daca ai ajuns in situatia de a nu mai face fata datoriilor, ai mai multe solutii la indemana, care te pot ajuta sa te relaxezi in plan financiar. Una dintre ele poate fi restructurarea creditului.   Restructurarea unui credit bancar este un proces prin care se modifica termenii si conditiile unui imprumut existent pentru a face plata datoriilor mai usoara pentru imprumutat si pentru a-l...
Ioan Straton
Editorial de Ioan Straton

Cat de sanatoase pot fi prieteniile la locul de munca? Relatiile apropiate te pot distruge

In lumea profesionala, granita dintre relatiile de prietenie si cele de serviciu este adesea destul de subtire.  In timp ce unii considera ca prieteniile la locul de munca pot imbunatati atmosfera si pot creste productivitatea, exista si argumente solide care sugereaza ca acestea pot avea un impact negativ asupra performantei profesionale si a bunastarii personale. Sa exploram de ce formarea relatiilor apropiate la locul de munca nu este intotdeauna o idee buna.   Pot aparea conflicte de interes   Cand dezvolti prietenii stranse la serviciu, risti sa te confrunti cu situatii in care trebuie sa alegi intre binele...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x