Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Aplicatia The Pole, 32.000 de afisari, intr-o singura zi

Aplicatia The Pole, 32.000 de afisari, intr-o singura zi
de la 04 Dec. 2013
Aplicatia The Pole, 32.000 de afisari, intr-o singura zi Tags: the poleafisariadvertisingaplicatie

Peste 32.000 de afisari media au fost obtinute in 24 de ore, in urma lansarii aplicatiei The Pole. Cu o medie de aproximativ 50 de afisari pentru fiecare ad urcat, The Pole si Phoenix Media au semnat o premiera pentru advertising la nivel local si international.


Cele 24 de ore de testare gratuita au generat ad-uri, afise sau mesaje in nume personal dintre cele mai variate pe ecranele digitale din centrul Bucurestiului.
 
”Am primit postere pentru promovarea unor sali de fitness sau service-uri auto, pana la promovarea de aplicatii web si mobile, blog-uri personale sau site-uri de e-commerce. Evenimente de weekend sau Black Friday au fost alte subiecte care au  generat numar mare de postere si afisari.”  afirma Bogdan Savonea, co-fondator The Pole Society.
 
Totodata, pe ecranele digitale din centrul Bucurestiului au aparut declaratii de dragoste dedicate de catre utilizatori familiilor lor dar si postere create de suporteri, cu mesaje pentru conducatorii fotbalului romanesc.
 
”Outdoor-ul digital este canalul de comunicare in masa care inregistreaza cea mai mare crestere in industria de outdoor la nivel global. Permite interactivitate si proiecte speciale cum este The Pole, costurile se reduc iar campaniile devin mai eficiente.” a declarat Dio Boaca, General Manager Phoenix Media.
 
Cei mai multi dintre utilizatorii care au urcat joi ad-uri prin aplicatia creata de The Pole Society au folosit pentru prima data outdoor-ul digital pentru promovarea produselor si serviciilor sau pur si simplu a trimite un mesaj cuiva drag si i-au putut testa beneficiile
 
The Pole devine de acum cea mai rapida si accesibila solutie pentru a distribui continut promotional pe ecranele digitale din centrul orasului.
 
Platforma prezentata in premiera de catre The Pole este lansata in parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, dezvoltata de Netopia mobilPay si Phoenix Media.
 
Pentru moment, aplicatia acopera peste 40 de ecrane digitale in Bucuresti, urmand sa devina valabila si in alte destinatii precum New York sau Dubai, incepand cu 2014.
 
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement