Aplicatia The Pole, 32.000 de afisari, intr-o singura zi
the poleafisariadvertisingaplicatie
Peste 32.000 de afisari media au fost obtinute in 24 de ore, in urma lansarii aplicatiei The Pole. Cu o medie de aproximativ 50 de afisari pentru fiecare ad urcat, The Pole si Phoenix Media au semnat o premiera pentru advertising la nivel local si international.
Cele 24 de ore de testare gratuita au generat ad-uri, afise sau mesaje in nume personal dintre cele mai variate pe ecranele digitale din centrul Bucurestiului.
”Am primit postere pentru promovarea unor sali de fitness sau service-uri auto, pana la promovarea de aplicatii web si mobile, blog-uri personale sau site-uri de e-commerce. Evenimente de weekend sau Black Friday au fost alte subiecte care au generat numar mare de postere si afisari.” afirma Bogdan Savonea, co-fondator The Pole Society.
Totodata, pe ecranele digitale din centrul Bucurestiului au aparut declaratii de dragoste dedicate de catre utilizatori familiilor lor dar si postere create de suporteri, cu mesaje pentru conducatorii fotbalului romanesc.
”Outdoor-ul digital este canalul de comunicare in masa care inregistreaza cea mai mare crestere in industria de outdoor la nivel global. Permite interactivitate si proiecte speciale cum este The Pole, costurile se reduc iar campaniile devin mai eficiente.” a declarat Dio Boaca, General Manager Phoenix Media.
Cei mai multi dintre utilizatorii care au urcat joi ad-uri prin aplicatia creata de The Pole Society au folosit pentru prima data outdoor-ul digital pentru promovarea produselor si serviciilor sau pur si simplu a trimite un mesaj cuiva drag si i-au putut testa beneficiile
The Pole devine de acum cea mai rapida si accesibila solutie pentru a distribui continut promotional pe ecranele digitale din centrul orasului.
Platforma prezentata in premiera de catre The Pole este lansata in parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, dezvoltata de Netopia mobilPay si Phoenix Media.
Pentru moment, aplicatia acopera peste 40 de ecrane digitale in Bucuresti, urmand sa devina valabila si in alte destinatii precum New York sau Dubai, incepand cu 2014.