Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului

Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului
de la 13 Sep. 2013
Guerrilla Marketing. Miza finala: fidelitatea consumatorului Tags: guerilla marketingfidelitateisrailmarketing in direct

Metodele traditionale au fost date uitarii si oamenii de marketing au iesit la atac pe campul de lupta numit acum publicitate. Miza este mare si trofeul este cel pe care orice antreprenor sau om de marketing si-l doreste: fidelitatea consumatorului.


Neconventionalul este termenul care insumeaza cel mai bine caracteristicile si abilitatile guerrilla marketing, instrumentul care a revolutionat lumea afacerilor aducand companiilor o mare bila alba in tabara consumatorilor hartuiti si plictisiti de reclamele lipsite de sare si piper .
 
Costumate in actiuni inovatoare, iesite din comun si de mare impact, concentrandu-se doar pe consumator si afisand un chip prietenesc, campaniile de guerrilla marketing nu pierd insa din vederea scopul oricarei afaceri, profitul. Obiectivul propus este de fiecare data atins.
 
Alexandru Israil, guerrilla marketing master trainer, va vorbi despre principiile perene si tacticile de actualitate in Guerrilla Marketing, in cadrul celei de-a 5-a editii a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic, Bucuresti.
 
“Din 1984 si pana acum, Guerrilla Marketing a ajutat mii de afaceri pe drumul lor spre succes. Jay Conrad Levinson, parintele conceptului, spune ca prin Guerrilla Marketing oamenii ating obiective conventionale (precum profitul sau placerea de a face afaceri) prin metode neconventionale (precum a investi timp si energie in locul banilor)”, spune Alexandru Israil. 
 
Principiile de lucru si valorile de baza raman aceleasi, tacticile si instrumentele de lucru se adapteaza si evolueaza, iar luptatorii de guerrilla marketing sunt mereu cu un pas inainte si intotdeauna invingatori. La MID 2013 va fi un foscus pe cateva din aceste principii si pe tactici corespondente adaptate tehnologiilor si tendintelor actuale in marketing.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement