Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Pasi simpli pentru conceperea unei strategii de marketing

Pasi simpli pentru conceperea unei strategii de marketing
de la 08 Oct. 2014
Pasi simpli pentru conceperea unei strategii de marketing Tags: strategii de marketingplan de marketingmix de marketingdezvoltarea afacerii

Orice afacere existenta sau in stadiu de concepere are nevoie de o strategie de marketing pentru a se putea dezvolta. Atunci cand vrei sa concepi o strategie de marketing pentru cresterea afacerii tale, nu uita de cei patru P ai mixului de marketing : Produs, Pret, Promovare, Plasament.



Produs: Cum se va diferentia produsul sau serviciul tau de produsele sau serviciile concurentei? De ce ar trebui sa aleaga consumatorii produsele sau serviciile tale?
 
Pret: Ce pret vor avea produsele sau serviciile tale, astfel incat sa poti creste profitul fara a-ti enerva clientii cu preturi exagerate?
 
Promovare: Cum iti vei pozitiona produsul sau serviciul pentru a-l promova in mod eficient pe piata? Ce fel de metode de promovare vei folosi?
 
Plasament: Ce canale de marketing vei folosi pentru a atrage clienti noi? Cum va ajunge produsul sau serviciul la clientii tai?
 
Pentru a-ti dezvolta o strategie de marketing eficienta si de succes, va trebui sa faci urmatoarele:
 
- sa identifici piata tinta pentru fiecare produs sau serviciu pe care intentionezi sa il vinzi;
 
- sa identifici tipul activitatilor de marketing pe care urmeaza sa le intrebuintezi;
 
- sa concepi o propunere unica de vanzare eficienta;
 
- sa identifici concurenta directa si sa vii cu idei exceptionale de a-ti depasi competitorii;
 
- sa stabilesti obiective de marketing care pot fi atinse si masurate;
 
- sa cresti credibilitatea brandului prin actiuni consecvente si promisiuni pastrate;
 
Atunci cand dezvolti strategia de marketing pentru afacerea ta, retine faptul ca fiecare afacere este unica, asa ca trebuie sa te diferentiezi, nu sa copiezi. Nu prelua strategia altora deoarece aceasta poate sa nu functioneze in cazul tau. Ar fi pacat sa investesti timp si energie in conceperea unei strategii care nu este personalizata afacerii tale. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement