Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google se implica tot mai mult in domeniul medical


Google se implica tot mai mult in domeniul medical
de la 03 Sep. 2015
Google se implica tot mai mult in domeniul medical
Tags: sanofigooglecercetare diabetboli de nutritie

Compania farmaceutica Sanofi s-a aliat cu Google. Desi poate parea ciudata, colaborarea dintre cele doua companii se bazeaza pe faptul ca o mare parte dintre viitoarele progrese medicale vor presupune cunoasterea algoritmilor de analiza si a prelucrarii bancilor de date de sanatate la scara mare.

Sanofi exceleaza in tratamentul diabetului. Exista aproape 400 milioane de diabetici in intreaga lume, iar, in urmatorii zece ani, numarul va creste la 600 de milioane, relateaza Agerpres.
 
Diabetul reprezinta 10% din totalul cheltuielilor pentru sanatate din Statele Unite ale Americii.
 
In cursa in care s-a angajat pentru o medicina conectata, Sanofi are deja aplicatii care permit pacientilor sa interactioneze cu un telefon inteligent. 
 
Este urgent, insa, sa avanseze in aceasta directie, in conditiile in care compania concurenta Novartis avea un acord cu Google pentru monitorizarea permanenta a glicemiei.
 
In acelasi timp, companiile farmaceutice investesc miliarde de euro in cercetarea pentru noi tratamente. 
 
Problema este ca un pacient din doi isi neglijeaza tratamentul, in cele douasprezece luni care urmeaza dupa prescriptia medicala.
 
Senzorii, algoritmii, informatizarea de care dispune Google va permite Sanofi monitorizarea de indeaproape a pacientilor.
 
Statisticile arata ca, de multe ori, este de ajuns ca medicamentele sa fie eficient administrate, in loc sa se faca cercetari pentru descoperirea altor substante.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016