5 sfaturi pentru gestionarea angajatilor in era post-PC

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 sfaturi pentru gestionarea angajatilor in era post-PC 5 sfaturi pentru gestionarea angajatilor in era post-PC
de Manager.ro la 17 Sep. 2012
Urmareste-ne pe Google News
sfaturiangajatismartphonetabletalaptopinformatii

Nu ai voie sa gresesti: Angajatii tai vor utiliza propriile dispozitive mobile la locul de munca, fie ca vrei sau nu. Trebuie doar sa te asiguri ca datele companiei raman in companie.

Directorii Intel se afla in discutii aprinse. Actiunile companiei au continuat sa scada, inca de vineri, cand compania a anuntat ca in 2012, veniturile sale vor fi mai mici decat estimarile initiale. Multi analisti se asteptau la un asemenea fenomen. Intel serveste industria calculatoarelor. Si calculatoarele sunt pe cale de disparitie.

Ingrijorarile Intel, care trebuie sa se adapteze la modernitate, semnaleaza faptul ca intram in era post-PC, unde oricine isi alege un smartphone, o tableta sau alt dispozitiv, departe de biroul pe care asezam, candva, un calculator voluminos. Aceasta evolutie are implicatii majore. In calitate de sef, trebuie insa sa vezi in ce masura angajatii tai utilizeaza dispozitivele mobile si care sunt riscurile aferente.

A. Implementeaza o politica BYOD


Bring your own device = BYOD. Simplu. Angajatii pot veni la serviciu cu smartphone-ul personal. Angajatii care au deprins placerea mobilitatii tehnologice lucreaza mai mult. Un studiu recent, realizat de furnizorul global de solutii wireless iPass, a relevat ca angajatii care dispun de asemenea dispozitive mobile lucreaza in plus 20 de ore (online), in fiecare saptamana, datorita flexibilitatii evidente. Fie ca ai sau nu o politica BYOD, angajatii tot isi vor utiliza dispozitivele la birou. In consecinta, regulamentul trebuie sa existe.

B. Protejeaza-ti datele

Una din regulile BYOD din firma ta ar trebui sa tina de permisiunea de a sterge TOATE DATELE din dispozitivele mobile furate sau pierdute, mai bine spus, COMPROMISE. Altfel, toate informatiile legate de noul design al produselor tale sau conturile companiei vor ajunge pe o "banca, in parc" si vor fi gasite de concurenta. De aici si pana la santaj sau esec mai este doar un pas. Abilitatea de a sterge de la distanta aceste informatii este vitala. Si totusi, doar 55% dintre angajati au declarat ca sefii lor le solicita asemenea limitari. Tu cum procedezi?

C. Regulamentul trebuie sa fie usor de aplicat

Una din functiile cheie ale BYOD este usurinta cu care pot fi aplicate reglementarile in randul angajatilor. 24% dintre utilizatorii de smartphone-uri si 35% dintre cei care folosesc tablete, intervievati de iPass, au recunoscut ca au accesat o retea, in mod neautorizat, pentru a obtine informatii din companie, prin intermediul dispozitivelor mobile; de cele mai multe ori, intentia nu a fost rauvoita (dar a ramas periculoasa!), ci ei au vrut pur si simplu sa termine o activitate mai repede. Evita acest risc de securitate, asigurandu-te ca angajatii au acces la retele wi-fi monitorizate si administrate in mod corespunzator.

D. Asigura-te ca sistemele interne ale companiei tale suporta "explozia MOBILE"

Stii deja ca ai nevoie de versiuni mobile si aplicatii ale site-ului tau, pentru clienti, care sa functioneze oricand si oriunde. Acelasi lucru este valabil si in cazul portalurilor interne si a sistemelor propriu-zise. Oamenii vor lucra mai eficient, nu vor mai imprumuta calculatoarele altor colegi. Ai prefera ca un angajat din vanzari sa acceseze informatiile financiare interne de pe o tableta cu antivirus, "aprobata" de tine sau de pe un calculator din biroul clientului?

E. Regandeste spatiul din birou

Daca angajatii lucreaza doar de pe dispozitive mobile, mai au nevoie de locuri fixe de munca? Unele companii au adoptat intrutotul era mobila si le permit angajatilor sa execute totul de pe smartphone, laptop sau tableta - eliminand nevoia "cuburilor" si birourilor masive. Avantajul unui loc de munca FLUID este acela ca angajatii care trebuie sa lucreze alaturi la un proiect pot sta impreuna, fara sa mai fie dispersati.

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x