Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Candidatii utilizeaza 16 surse diferite in timpul cautarii unui loc de munca


Candidatii utilizeaza 16 surse diferite in timpul cautarii unui loc de munca
de la 04 Dec. 2013
Candidatii utilizeaza 16 surse diferite in timpul cautarii unui loc de munca
Tags: candidatijoburirecrutarerestaurantefirmeangajati

Fie ca isi cumpara o casa sau un banal sandvis, consumatorii de astazi sunt mult mai informati decat in trecut, deoarece au la indemana internetul. Acest comportament se aplica si in cazul celor care isi cauta un loc de munca. De exemplu, asa cum consulta numeroase surse, cand fac o achizitie, oamenii apeleaza la documentare si in cazul cautarii unui job, releva o analiza intitulata "Candidate Behavior Study 2013".


Studiul a luat in calcul raspunsurile a peste 5.500 candidati pentru un loc de munca si a peste 2.700 manageri de resurse umane.
 
Informatii esentiale:

 
85% dintre candidati se bazeaza pe motoarele de cautare (Google, Bing etc)
 
83% dintre candidati se documenteaza pe site-urile de cariera profesionala ale companiilor
 
75% dintre candidati se bazeaza pe networkingul traditional
 
69% dintre candidati isi cauta un job in anunturile de angajare clasice.
 
In calitate de angajator, trebuie sa stii ca potentialii candidati isi "fac temele" in legatura cu firma ta.

Pana la urma, daca poti descarca si citi meniul unui restaurant, inainte de a servi cina acolo, iti poti imagina si cum cantaresc tinerii (si nu numai) ofertele de angajare.
 
Imbunatateste-ti strategia de recrutare, asigura-te ca ii intelegi modul in care privesc lucrurile candidatii pentru un loc de munca.

Nu ii subestima pe cei care isi cauta un job in compania ta. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016