Candidatii utilizeaza 16 surse diferite in timpul cautarii unui loc de munca
candidatijoburirecrutarerestaurantefirmeangajati
Fie ca isi cumpara o casa sau un banal sandvis, consumatorii de astazi sunt mult mai informati decat in trecut, deoarece au la indemana internetul. Acest comportament se aplica si in cazul celor care isi cauta un loc de munca. De exemplu, asa cum consulta numeroase surse, cand fac o achizitie, oamenii apeleaza la documentare si in cazul cautarii unui job, releva o analiza intitulata "Candidate Behavior Study 2013".
Studiul a luat in calcul raspunsurile a peste 5.500 candidati pentru un loc de munca si a peste 2.700 manageri de resurse umane.
Informatii esentiale:
85% dintre candidati se bazeaza pe motoarele de cautare (Google, Bing etc)
83% dintre candidati se documenteaza pe site-urile de cariera profesionala ale companiilor
75% dintre candidati se bazeaza pe networkingul traditional
69% dintre candidati isi cauta un job in anunturile de angajare clasice.
In calitate de angajator, trebuie sa stii ca potentialii candidati isi "fac temele" in legatura cu firma ta.
Pana la urma, daca poti descarca si citi meniul unui restaurant, inainte de a servi cina acolo, iti poti imagina si cum cantaresc tinerii (si nu numai) ofertele de angajare.
Imbunatateste-ti strategia de recrutare, asigura-te ca ii intelegi modul in care privesc lucrurile candidatii pentru un loc de munca.
Nu ii subestima pe cei care isi cauta un job in compania ta.