Pepsico lanseaza a treia editie a programului de internship Butterfly Effect
pepsicointernshipbutterfly effectprogramdezvoltarerecrutare
PepsiCo deruleaza pentru cel de-al 3-lea an consecutiv programul de internship "Butterfly Effect", un program 100% local, ce isi propune selectarea de tineri talentati, urmata de dezvoltarea, filtrarea si recrutarea acestora. In cele doua editii precedente, 30 de tineri au beneficiat de cursuri, iar 8 dintre ei au ramas ca angajati permanenti in companie, in diverse departamente. Tinerii interesati pot aplica pentru unul din cele 15 locuri disponibile anul acesta pana la 24 aprilie 2012. Programul se va desfasura in intervalul mai-septembrie al acestui an.
"Butterfly Effect" a fost creat ca o competitie intre participanti, oferind acestora posibilitatea de a castiga noi cunostinte si abilitati. Programul are trei etape:
1. BIG (Business Institute for future Graduates) - etapa ce se va desfasura la sediul din Bucuresti pe teren si in fabricile PepsiCo, sustinuta de o echipa interna, care va organiza traininguri si workshop-uri functionale si va selecta, in acelasi timp, cei mai potriviti dintre participanti.
2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) - un program platit de internship pe durata verii, destinat participantilor care au fost alesi in prima etapa.
3. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) - O perioada de o luna in care participantii se vor familiariza cu compania PepsiCo, in urma careia candidatii au sansa de a ramane ca angajati permanenti.
"Butterfly Effect este primul program de internship din Romania al carui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Astazi, dupa primii 2 ani, sunt colega cu multi dintre participanti si mandra ca lucrez alaturi de ei in PepsiCo. Zambesc atunci cand participam impreuna la sedinte, gandindu-ma ca un program de internship a reusit sa schimbe in adevarati specialisti niste tineri ambitiosi, care si-au acordat sansa de a-si incepe cariera intr-o companie de succes. Ma bucur ca "Butterfly Effect" va continua si in 2012, cu a treia editie, cu implicarea a nenumarati colegi din PepsiCo si o noua generatie de interni", a declarat Antonia Iordache, East Balkans Staffing & Engagement Manager si coordonator al programului "Butterfly Effect".
Candidatul ideal trebuie sa fie student in anul al 2-lea sau al 3-lea, indiferent de facultate, sa aiba atitudine de leadership, spirit inovator, sa fie orientat spre rezultate, cu abilitati analitice dezvoltate, sa fie etic, flexibil si sa aiba abilitati de networking. De asemenea, candidatii trebuie sa cunoasca FOARTE BINE LIMBA ENGLEZA.
Pentru a aplica, tinerii interesati trebuie sa intre pe
www.PepsiCoJobs.ro, sa incarce CV-ul, sa construiasca un eseu de mai putin de 1.000 de cuvinte pe o tema data si sa completeze un chestionar online.
"Programul de internship "Butterfly Effect" ofera posibilitati imense tuturor participantilor si oportunitati de invatare la fiecare pas, intr-un mediu profesionist si deschis in acelasi timp. Ai ocazia sa cunosti oameni minunati, dornici sa te invete si sa te ajute de fiecare data. Dupa perioada de 3 luni de internship, cei mai multi dintre noi au ramas prieteni, ce impart o amintire grozava. Astept cu nerabdare sa vad ce imi rezerva PepsiCo in viitor!", marturiseste Lidia Grosan, intern in 2010, astazi HR Assistant.