Vrei ca angajatul tau sa se implice in cadrul companiei?
angajatiapreciererespectmuncafeedbackrisc
Todd Patkin, autorul cartii "Finding Happiness: One Man's Quest to Beat Depression and Anxiety and - Finally - Let the Sunshine In" spune care sunt cele trei puncte ale recunoasterii muncii unui angajat. Cheia succesului deschide usa pentru apreciere si respect.
De pilda, daca un angajat simte ca acea companie este facuta pentru ca el sa lucreze acolo, nu se va simti obligat sa aiba un anumit comportament in fata colegilor, ci actiunile sale vor fi naturale. Nici cucul de la ceas nu le va deveni prieten, ci poate un dusman care aduce vesti proaste atunci cand proiectul nu este finalizat.
7 cai prin care poti motiva angajatii:
1. Prima impresie conteaza
Aceasta ajuta angajatul sa realizeze ce poate face pentru companie, afland interesele si pasiunile persoanei in cauza.
2. Asigura-te ca angajatii stiu care sunt abilitatile lor necesare companiei
Ei trebuie sa fie flatati cand un lucru pe care il fac, are o importanta majora in societate. Acest punct intervine atunci cand se pune suflet in munca si nu se depune efort mecanic.
3. Sef pentru o zi sau pentru un proiect
Chiar daca nu au un rol de decizie in institutie, seful poate cere pareri, opinii, planuri asupra unui anumit subiect. Asa, salariatul, se va simti responsabil pentru hotararea luata.
4. Trateaza angajatii in mod diferit
Oamenii nu sunt la fel, astfel ca ei trebuie tratati individual. Ofera un feedback fiecarui angajat in parte.
5. Concentreaza-te pe punctele forte
Pune accent pe talentele angajatilor, care pot ajuta compania sa evolueze. Este interesul angajatorului de a spori castigurile si ale angajatul de a-si majora veniturile, daca isi da silinta.
6. Sprijina initiativele de risc ale angajatului
Angajatorul nu trebuie sa "tune si sa fulgere" atunci cand exista o greseala din partea echipei. Trebuie retinut faptul ca cele mai mari inventii au fost create... dupa multe esecuri.
7. O usa deschisa pentru echipa
Daca te ascunzi in spatele unei usi, niciun angajat nu se va simti bine cand va fi nevoit sa bata, sa bage capul pe usa si sa se loveasca, apoi, de un refuz.