Trei ingrediente esentiale pentru un e-mail marketing de succes
e-mail marketingcampanie de e-mailnewsletterabonatcumparator
Fie ca ne place sau nu, va trebui sa pornim de la varianta ideala in care avem la dispozitie suficient timp de investit intr-un newsletter de calitate. Chiar daca nu fiecare zi ne va sta la dispozitie prin acelasi numar de ore destinate e-mail marketingului, trebuie sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a porni intotdeauna de la o baza de calitate si foarte bine gandita.
Timpul pe care il investim se poate traduce, dupa o vreme, fie in profit, fie in pierdere, asa ca depinde numai de noi sa decidem daca merita sa investim un numar mai mic sau mai mare de ore.
1. Titlul (subject line-ul) trebuie sa fie compus cu atentie
Daca vrem sa ne incercam norocul cu un “subject line” pentru campania noastra de e-mail marketing, cel mai bine sa ne pastram doza de noroc pentru un eventual castig la loterie. Cand vine vorba de titlul unui newsletter, cel mai bine e sa il compunem cu atentie si sa avem mai multe variante din care sa o extragem pe cea mai buna. Este de la sine inteles ca va trebui sa avem si un continut pe masura, pentru a nu insela asteptarile abonatului.
2. Conteaza foarte mult cand trimitem o campanie de e-mail marketing.
Dincolo de orele pe care le alegem pentru trimiterea unei campanii de e-mail marketing, va trebui sa tinem cont si de ziua din saptamana pe care o alegem. Continutul si titlul sunt esentiale, asa cum am amintit, si n-am vrea ca munca noastra sa se iroseasca din cauza ca nu am ales momentul potrivit pentru a lansa campania. Statisticile arata ca intre 8.00 si 9.00 dimineata si in jurul orei 3.00 dupa-amiaza avem cele mai mari sanse de citire a newsletterului. Totodata, se pare ca cel mai bine e sa trimitem campanii in zilele de marti, miercuri si joi.
3. Trebuie sa dam cumparatorilor potentiali un motiv suficient de bun incat sa cumpere.
Sau macar sa cantareasca serios aceasta optiune. De cate ori nu ati inchis un e-mail de la primele doua randuri? Sau, si mai rau, de cate ori nu ati trimis un e-mail in spam sau l-ati sters fara sa-l mai cititi inainte? Trebuie sa ne amintim, inainte de toate, ca cerem oamenilor sa plateasca sume pentru care au muncit din greu. Tiparele obisnuite nu functioneaza foarte bine, cu atat mai putin in cazul utilizatorilor obisnuiti sa petreaca mult timp in online. Trebuie sa punem accentul din start si concret pe beneficiile pe care un produs le ofera sau pe rezolvarile pe care un serviciu le aduce. Ofertele speciale sau limitate care insotesc astfel de liste sunt binevenite si grabesc achizitia.
Redactor
Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online