Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11%, la 141 de miliarde de dolari


Valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11%, la 141 de miliarde de dolari
de la 12 Oct. 2015
Valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11%, la 141 de miliarde de dolari
Tags: brand financebrand tararomania

Un clasament al primelor 100 de state ca valoare a brandului de tara, realizat de compania americana de consultanta Brand Finance plaseaza Romania tot pe locul 48 la fel ca si in 2014.

Cu toate acestea, valoarea brandului de tara al Romaniei a crescut cu 11%, ajungand la 141 de miliarde de dolari. 
 
Romania este devansata de Nigeria (41), Iran (46) si Bangladesh (47). 
 
In acelasi timp, suntem peste Ungaria (53), Grecia (59), Slovacia (60), Slovenia (62) si Bulgaria (74).
 
La nivel global, Brand Finance sustine ca scandalul Volkswagen a sters 4%, 191 miliarde de dolari, din valoarea brandului de tara al Germaniei, care este evaluat la 4.200 miliarde de dolari. 
 
Brandul SUA a ramas cel mai valoros din lume: 19.703 de miliarde de dolari, in crestere cu 2% comparativ cu 2014. 
 
SUA sunt urmate de China, cu 6.314 miliarde de dolari, in scadere cu 1%.
 
Studiul Brand Finance Nation Brands calculeaza valoarea brandului unei tari tinand seama de bunuri si servicii, turism, investitii si societate, pe care le coreleaza cu produsul intern brut al tarii respective.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016