Producatorul Magiunului de prune Topoloveni vrea sa deschida mai multe magazine
magiun de topolovenimagazinebibiana stanciulov
Pentru a fi mai aproape de consumatori si pentru a le oferi locuri sigure in care sa gaseasca produse sanatoase si fara adaosul comercial foarte ridicat al hipermarketurilor, Bibiana Stanciulov, directorul general al Sonimpex Topoloveni, a decis deschiderea unor magazine proprii, in Bucuresti.
"Am inceput cu magazinul din Bulevardul Carol I, numarul 57, Sector 2, urmand ca, in perioada urmatoare, sa mai deschidem si in alte locatii.
In aceasta saptamana, cand se implinesc trei ani de la obtinerea Indicatiei Geografice Protejate (IGP), vom mai deschide un nou magazin in Berzei, numarul 44.
Am luat aceasta hotarare pentru a oferi in continuare romanilor magiun de Topoloveni, fara acele taxe infernale", a declarat directorul general al Sonimpex Topoloveni, citat de Agerpres.
La 100 de ani de traditie si peste trei ani de recunoastere internationala, magiunul va fi promovat, pana la finele anului 2016, cu ajutorul fondurilor accesate de la Uniunea Europeana, circa 1,5 milioane de euro, in Elvetia, Norvegia, Rusia, America de Nord si Orientul Mijlociu.
"Avem un produs 100% natural, sanatos, fara zahar adaugat, fara E-uri si fara conservanti.
Am reusit sa continuam traditia si sa facem cinste gastronomiei romanesti, oferind pietei un produs cu care romanii sa se hraneasca, un produs care se regaseste si pe masa Casei Regale a Romaniei, un produs recunoscut la nivel international.
Am reusit sa facem un produs certificat la nivel european prin IGP, recunoastere obtinuta pe 7 aprilie 2011.
Dupa trei ani, magiunul este primul si singurul produs romanesc cu IGP si, in acelasi timp, singurul produs romanesc premiat pentru gust si calitate cu stele Michelin", a precizat Bibiana Stanciulov.
Ea a semnalat concurenta neloiala, invadarea pietei romanesti cu copii ale magiunului care induc in eroare consumatorii, dar si taxele cerute de supermarketuri pentru a comercializa magiunul.