Ce nu s-a stiut despre cea mai populara racoritoare din lume
coca colapepsibrandmarcabauturapopular
Pepsi si Coca Cola reprezinta doua marci rivale, insa vanzarile celor doua companii sunt de sute de miliarde de dolari. Sute de milioane de oameni consuma aceste bauturi racoritoare, chiar daca nu stiu de fapt ce beau in realitate si care sunt diferentele dintre cele doua.
Conform datelor unui studiu al unor oameni de stiinta care au testat in laborator diferentele dintre Pepsi si Coca Cola, rezultatele sunt uimitoare: "Pepsi are mult mai mult zahar decat Cola, si are o aroma fina de citrice. Atunci cand cineva bea pentru prima data Pepsi va avea un gust al bauturii mai accentuat", a declarat savantul american Malcom Gladwell, participant la studiu, citat de Business Insider.
Competitia acerba dintre cele doua marci faimoase de racoritoare se da in continuare pe consumatorii nehotarati, care inca nu si-au dat seama de diferenta dintre cele doua bauturi racoritoare. In studiile lor, savantii au observat ca, de exemplu, Pepsi are mai mult zahar, calorii si cafeina, dar Coca Cola are mai mult sodiu.
Pentru foarte multi clienti interesati de cele doua brand-uri nu gustul este important, ci felul in care cele doua corporatii americane si-au promovat produsele. In aceasta directie, Coca Cola a castigat teren prin campaniile publicitare inteligente, fata de Pepsi.
Recent, compania Coca Cola a decis ca este necesar sa aiba o pozitie ferma in ceea ce priveste obezitatea, desi vreme de 126 de ani, compania a negat vehement speculatiile potrivit carora, bautura ar contine ingrediente care pun in pericol sanatatea oamenilor, sporind gradul de obezitate.
“Se vorbeste prea mult despre obezitate. Noi vrem sa luam parte la aceasta conversatie”, spune Stuart Kronauge, directorul general Coca-Cola din America de Nord.
In acest sens, Coca-Cola cea mai mare companie producatoare de sucuri din lume, a incercat sa atraga atentia asupra obezitatii prin intermediul unei noi reclame, relateaza CNN.
Campania vine ca urmare a datelor potrivit carora, doua treimi dintre adultii americani sunt fie supraponderali, fie obezi si aceasta problema devine din ce in ce mai grava, pe zi ce trece.
Prima reclama a campaniei, un material video de doua minute numit „Coming Together”, incepe cu urmatorul mesaj: „In ultimii 125 de ani, i-am apropiat pe oameni. Astazi dorim sa luptam impreuna contra unei probleme care ne afecteaza pe toti: obezitatea”.
Spotul publicitar va fi transmis la televiziunile din SUA, incepand cu aceasta saptamana.
In luna septembrie a anului trecut, primarul orasului New York, Michael Bloomberg, a interzis vanzarea sucurilor acidulate in ambalaje mai mari de o jumatate de litru in restaurante, pe stadioane si in alte locuri publice, tocmai pentru a lua o masura concreta in privinta combaterii obezitatii, ca urmare a consumului de bauturi acidulate.