MedLife si-a majorat cifra de afaceri la 23,8 milioane euro in primul semestru
medlifecifra de afacerisanatatecresterevenituriinvestitii
MedLife a inregistrat in primul semestru al anului 2011 o cifra de afaceri in valoare de 23,8 milioane euro, in crestere cu 37% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand valoarea cifrei de afaceri a fost de 17,35 milioane euro. Cresterea veniturilor inregistrate in primele sase luni ale acestui an vine pe fondul investitiilor sustinute pe segmentul de retail (fee-for-service), dar si a achizitiilor si noilor investitii greenfield derulate in ultimele 12 luni.
MedLife a inregistrat in S1 2011 un numar total de peste 475.000 de pacienti, numarul mediu al pacientilor care beneficiaza zilnic de serviciile de ambulatoriu ridicandu-se la peste 4.000 de persoane.
Printre cele mai importante proiecte dezvoltate de MedLife pe segmentul de retail se numara: lansarea unei noi linii de afaceri - farmaciile PharmaLife, achizitia pachetului majoritar de actiuni a doua companii medicale de calibru din tara - PDR Brasov si Genesys Medical Clinic, Arad, deschiderea MedLife Titan si a Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate de acest tip din ECE (Europa Centrala si de Est).
"Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioada de investitii strategice, orientate in special catre piata privata, independent de posibilitatile financiare accesate in parteneriat cu statul – de altfel, ponderea veniturilor inregistrate in baza fondurilor obtinute de la CNAS in structura cifrei noastre de afaceri reprezinta sub 8%, urmand ca acest procent sa continue sa se diminueze pana la sfarsitul anului curent, in corelare cu noile masuri legislative/ ordine ale Ministerului Sanatatii si ale CNAS. Este de mentionat faptul ca desi aceste masuri ale autoritatilor ne afecteaza direct veniturile, suntem multumiti de aceasta initiativa prin care se stipuleaza pentru prima data obligativitatea pastrarii uniformitatii in aplicarea acestora, fapt ce va conduce implicit la inexistenta unor contracte semnate prin negociere directa, prin urmare la o transparenta mai mare. Aceasta va constitui un avantaj competitiv major pentru firmele din domeniu care au un procent mic din cifra de afaceri cu statul roman, prin urmare MedLife va fi prima avantajata in consolidarea cotei de piata, respectiv si a pozitiei de lider pe piata din Romania", a precizat Mihail Marcu, Presedinte CA MedLife.
MedLife: Segmentul de retail, 66% din cifra totala de afaceri
Potrivit reprezentantilor MedLife, segmentul de retail detine o pondere de 66% din valoarea totala a cifrei de afaceri a companiei din S1, acesta inregistrand o crestere in valoare absoluta de 48% fata de perioada similara a anului 2010.
Pe segmentul abonamentelor corporate, MedLife si-a consolidat pozitia de lider in special prin atragerea clientilor deserviti in trecut de concurenta, in conditiile in care acest segment de piata se afla in continua scadere. Rezultatele din primele sase luni releva ca 500 de companii noi si respectiv 20.000 de abonati au optat pentru serviciile MedLife.
In S2, MedLife isi propune sa realizeze noi investitii. MedLife va inaugura oficial 2 noi spitale in Bucuresti si in tara, va da in exploatare un Centru de Excelenta in Dermatologie, parte a Hyperclinicii MedLife Baneasa si va extinde lantul PharmaLife cu alte 4 unitati.