Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Campania "De profesie: Medic in Romania" a castigat Premiul European pentru Excelenta in cadrul galei EEA

Campania "De profesie: Medic in Romania" a castigat Premiul European pentru Excelenta in cadrul galei EEA
de la 16 Dec. 2013
Campania "De profesie: Medic in Romania" a castigat Premiul European pentru Excelenta in cadrul galei EEA Tags: gskmedicpremiigalaproiecteteleviziunea romana

Campania "De profesie: Medic in Romania", lansata de Consiliul Investitorilor Straini (Foreign Investors Council, FIC), prin Grupul de Lucru pe Sanatate, a reusit sa obtina recunoasterea, la nivel european, in cadrul galei European Excellence Awards. Evenimentul a avut loc pe 5 decembrie, la Munchen, Germania, in prezenta a peste 500 de profesionisti din domeniul comunicarii si al relatiilor publice. Competitia premiaza cele mai bune campanii de comunicare din Europa ale companiilor, agentiilor si ONG-urilor din diverse industrii, precum tehnologie, energie, transport, telecom, sanatate, cultura sau turism.


Campania “De profesie: medic in Romania”, initiata de FIC,  a fost sustinuta inca de la inceput de GSK Romania, Ministerul Sanatatii, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei, Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, fiind implementata cu ajutorul agentiei GMP PR. Juriul a apreciat creativitatea campaniei romanesti, nivelul de inovatie, strategia din spatele campaniei si eficienta in privinta raportului dintre costuri si publicul atins de mesajele acesteia, in conditiile in care initiativa a izbutit, in mai putin de un an, sa atinga o serie de cifre impresionante. Astfel, peste 10 milioane de persoane au aflat despre campanie prin intermediul stirilor si reportajelor din presa audio, video, scrisa si online, iar mai bine de 20.000 de profesionisti din randul personalului medical au fost informati prin contact direct sau parteneriate speciale. Campaniei i-au fost dedicate, pana acum 26 de emisiuni de televiziune, iar 15 dintre cei mai importanti bloggeri din Romania s-au implicat in aceasta initiativa. 
 
“Sunt extrem de bucuros ca aceasta campanie a reusit sa patrunda in sufletele romanilor si sa fie apreciata chiar si la nivel european. Avem nevoie, in continuare, de o implicare cat mai mare, fie ca vorbim de oameni simpli, de profesionisti din domeniu, autoritati sau de marile companii din Romania. Valorile indicatorilor de sanatate se afla inca la un nivel extrem de scazut comparativ cu celelalte tari europene, iar un factor important e reprezentat de exodul in masa al medicilor romani – vedem in fiecare mai multi medici care parasesc Romania decat cei care ies de pe bancile facultatii. Cu totii ne dorim ca aceasta tara sa prospere, dar pentru acest lucru avem nevoie, in primul rand, de sanatate. Oamenii sanatosi sunt mai activi, mai productivi si au o contributie mai mare la dezvoltarea economiei”, a declarat Pascal Prigent, presedintele Grupului de Lucru pe Sanatate din cadrul Consiliului Investitorilor Straini si directorul general al GSK Romania.
 
La editia din 2013 a European Excellence Awards au fost inscrise peste 1.500 de campanii din toata Europa, structurate in 60 de categorii. Acestea au fost analizate de un juriu format din peste 30 de specialisti in comunicare de la cele mai mari agentii europene de comunicare, dar si din directori de comunicare de mari companii sau ONG-uri.
 
Campania “De profesie: medic in Romania” a fost lansata la inceputul lunii aprilie 2013 sub sloganul ”Toti pentru medici, medici pentru toti”, avand drept parteneri media Televizunea Romana, Hotnews.ro si Romania TV. Initiativa isi propune sa contribuie la solutionarea uneia dintre cele mai stringente probleme ale sistemului de sanatate din Romania - exodul personalului medical din tara - care afecteaza starea de sanatate a romanilor pe termen lung si are consecinte severe asupra economiei nationale.
 
Cu cei peste 14.000 de medici care au parasit tara din 2007 pana in prezent, Romania are o rata a migratiei doctorilor de 9% in timp ce media europeana este de 2,5%, potrivit datelor Colegiului Medicilor din Romania (CMR). Mai exact, conform Eurostat 2011, numarul de medici romani la mia de locuitori este de 2,4, in timp ce media celorlalte tari europene este de 3,4 medici la mia de locuitori. 
 
Nici viitorul nu suna mai bine: studii derulate de FIC si CMR realizate in 2011 si 2012 arata ca 64% dintre studentii uneia dintre cele mai mari universitati de medicina din Romania, respectiv 60% dintre medici intentioneaza sa paraseasca tara. Luand in considerare nevoile exprimate de cadrele medicale, campania ”De profesie: medic in Romania” isi propune cresterea numarului de medici in tara la mia de locuitori de la 2,4 la 2,6 pana in 2015. Acest obiectiv poate fi atins doar prin implicarea tuturor actorilor importanti din sistem.  De aceea, FIC, prin Grupul de Lucru pentru Sanatate, propune crearea unei coalitii intre mediul de afaceri si autoritati pentru a genera un set de actiuni care sa contribuie la reducerea migratiei medicilor si care sa sustina reformarea sistemului de management al resurselor umane din sistemul de sanatate. 
 
Sub umbrela campaniei ”De profesie: medic in Romania” sunt  derulate proiecte care raspund nevoilor medicilor din Romania si contribuie la atingerea obiectivului de stopare a exodului medical si, totodata, de atragere a medicilor in Romania. Primul proiect lansat in cadrul campaniei apartine GSK Romania si are ca obiectiv cresterea reputatiei medicilor, pornind de la nevoia acestora de a fi recunoscuti si respectati ca profesionisti. 
 
- Televiziunea Nationala a difuzat, in ultimele sase luni, 12 emisiuni cu povesti de succes ale medicilor din Romania, care au refuzat sa plece si s-au dedicat, cu pasiune, profesiei aici, in tara lor, reusind sa schimbe ceva in sistemul medical romanesc. Emisiunile au fost urmate de 12 dezbateri pe marginea acestor subiecte, in care reputatia si respectul fata de medici au fost principale directii de discutie.
 
- Hotnews.ro a prezentat 18 reportaje multimedia despre doctori, in marea lor majoritate tineri, care lupta cu si pentru sistemul medical, in ciuda greutatilor inerente si a salarilor mici. Campania a inregistrat peste 3,6 milioane de afisari, fiind considerata principalul proiect editorial al Hotnews.ro pe 2013 din punct de vedere al angajamentului si impactului asupra cititorilor.
 
- Romania TV a difuzat 10 reportaje impresionante despre viata si incercarile prin care trec medici din diverse colturi ale tarii, in lupta lor de a-si construi o cariera aici, in Romania.
 
De atlfel, FIC planuieste pentru 2014 o serie de cursuri si workshop-uri dedicate medicilor (pe teme precum:  comunicare medic-pacient, leadership etc.) si scheme de finantare a proiectelor demarate de medici.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement