Ce retea de farmacii investeste 15 milioane de euro intr-un proces de rebranding

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce retea de farmacii investeste 15 milioane de euro intr-un proces de rebranding Ce retea de farmacii investeste 15 milioane de euro intr-un proces de rebranding
de Manager.ro la .
Urmareste-ne pe Google News
donafarmaciirebrandingconsumliviu rebreanuprogram non stop

Reteaua de farmacii DONA investeste 15 milioane de euro intr-un proces complex de decorare si reamenajare a unitatilor DONA, in urmatorii 4-5 ani. Prima farmacie cu un design nou a fost deja lansata - DONA Liviu Rebreanu. Pana la sfarsitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucuresti si din tara. Noul slogan DONA, comunicat de la inceputul lunii martie - "o farmacie cum toate ar trebui sa fie" - este acum declinat si la nivelul identitatii vizuale. Dincolo de obiectivele de imagine, eforturile de promovare urmaresc sustinerea planurilor ambitioase de dezvoltare, respectiv atingerea unui numar de 300 de farmacii pana la finalul anului 2016. Lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

„Dupa o perioada in care ne-am concentrat preponderent pe tot ceea ce inseamna servicii – pregatirea continua a farmacistilor, actualizarea preturilor in vederea cresterii accesibilitatii, extinderea retelei si oferirea unui portofoliu cat mai complet de produse si servicii de sanatate, a venit momentul sa improspatam si imaginea brandului. Investim intr-o noua campanie de imagine care ilustreaza viziunea noastra despre cum trebuie sa arate o farmacie adevarata”, a declarat Ovidiu Wencz, Director General DONA. „Pacientii nostri au raspuns foarte bine la mesajele noii campanii. Dupa o luna si jumatate de promovare intensa, traficul in farmacii este situat pe un trend ascendent, la fel si numarul de pacienti si cel de retete eliberate”, a completat Ovidiu Wencz.

Campania de imagine DONA, „o farmacie cum toate ar trebui sa fie”, a fost declinata intr-un mix de promovare ce include: spoturi TV si radio nationale, presa scrisa, o campanie de OOH (out of home) concentrata in Bucuresti si in marile orase, social media si activitati BTL (below the line). Campania de rebranding a fost realizata cu sprijinul agentiilor Publicis (ATL), Optimedia (media buying) si Free Communication (PR si BTL).




„Romanii isi doresc de la o farmacie o oferta extinsa de produse, avantajul proximitatii, farmacisti profesionisti care sa le ofere sfaturile necesare si preturi bune. DONA le asigura deja pacientilor sai toate aceste beneficii. In plus, de acum le daruim un design mult mai placut pentru farmaciile noastre, mai mult confort, mai multa intimitate si un spatiu prielnic consilierii. Ne-am bucurat sa constatam ca studiile de piata pe care le-am comandat au relevat ca mesajele noii noastre pozitionari sunt potrivite cu perceptia asupra brandului DONA – o companie apropiata de oameni, flexibila, cu oferte adaptate nevoilor lor si o atitudine profesionista a farmacistilor nostri”, a explicat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

Prima farmacie redeschisa cu un concept vizual nou este DONA Liviu Rebreanu, cu program non-stop. Investitia in redecorare s-a ridicat la suma de 50.000 de euro. Firma care s-a ocupat de design, aleasa in urma unei licitatii la care au participat atat firme romanesti, cat si internationale, este MATIUS Studio, specializata in arhitectura si branding de retail. 

Noul design a avut in vedere in primul rand imbunatatirea experientei consumatorilor in farmacia DONA, dar si sporirea gradului de confort al farmacistilor. Au fost optimizate spatiile de expunere, au fost regandite punctele de interactiune cu pacientii, astfel incat sa faciliteze o comunicare cat mai eficienta, s-au imbunatatit solutiile de iluminare. Per ansamblu, farmacia are un aspect modern, dar totodata primitor si cald. Nu in ultimul rand, reamenajarea a urmarit principii verzi din punct de vedere al consumului de resurse in farmacie. Alte circa 50 de unitati strategice, cu trafic important, vor fi redecorate pana la sfarsitul anului, in Bucuresti si in tara. 

Ultimele NOUTATI

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x