Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Compania GSK si Salvati Copiii au incheiat un parteneriat unic pentru a salva vietile a un milion de copii

Compania GSK si Salvati Copiii au incheiat un parteneriat unic pentru a salva vietile a un milion de copii
de la 16 Mai. 2013
Compania GSK si Salvati Copiii au incheiat un parteneriat unic pentru a salva vietile a un milion de copii Tags: companiigsksalvati copiiisanatatefonduriproiecte

Parteneriatul incheiat de GSK cu Salvati Copiii International urmareste salvarea vietilor a un million dintre cei mai saraci copii din lume. Colaborarea dintre cele doua organizatii vizeaza cooperarea si schimbul de experienta si de resurse pentru combaterea unora dintre cele mai importante cauze de mortalitate infantile din lume.


Printre principalele initiative ale acestui parteneriat se numara transformarea unei substante antiseptice, folosite, in general, in apa de gura, intr-un produs capabil sa salveze vietile nou-nascutilor, precum si introducerea unui antibiotic sub forma de pulbere, in doze usor de administrat copiilor, pentru a combate pneumonia – una dintre principalele boli care inca decimeaza copiii sub cinci ani, in multe zone de pe glob.

In premiera, organizatia Salvati Copiii se va implica in sprijinirea eforturilor companiei GlaxoSmithKline de cercetare si dezvoltare de medicamente pentru copii. Cele doua vor infiinta o comisie de cercetare pediatrica, pentru a accelera progresele inregistrate in cadrul cercetarilor destinate salvarii vietilor copiilor de pana la cinci ani si pentru a identifica modalitati de implementare a solutiilor pe o scara cat mai larga, in tarile aflate in curs de dezvoltare. GSK va avea astfel sansa sa beneficieze de expertiza de teren a organizatiei Salvati Copiii, pentru a putea ajunge la copiii din cele mai izolate si marginalizate comunitati si a le oferi asistenta medicala de baza.

Parteneriatul dintre GlaxoSmithKline si Salvati Copiii se va concentra, de asemenea, si pe extinderea acoperirii vaccinale in randul copiilor saraci, pe cresterea investitiilor in personalul sanitar, precum si in dezvoltarea unui produs nutritiv de tip “low-cost”, pentru a combate malnutritia in randul copiilor.

Programele-pilot vor fi lansate in Republica Democrata Congo si Kenya. Derularea programelor in cele doua tari va fi strict monitorizata, iar toata experienta privind modul in care pot fi salvati copiii pe scara larga va fi folosita pentru implementarea unor programe similare si in alte tari din Africa Sub-Sahariana, Asia si America Latina.

Trebuie spus ca, desi au fost inregistrate progrese in acest domeniu, aproape sapte milioane de copii au murit, in 2011, din cauza lipsei de acces la asistenta medicala de baza, vaccinuri sau alimente nutritive. Prin proiectele care urmeaza a fi implementate in cadrul acestuia, parteneriatul dintre GlaxoSmithKline si Salvati Copiii isi propune sa salveze vietile a un milion de copii in urmatorii cinci ani.

“Acest parteneriat este unul care sparge cu adevarat gheata, implicand doua organizatii total diferite, decise insa sa lucreze impreuna, in modalitati total inovative, pentru a salva viata a un milion de copii. In trecut, Salvati Copii nu ar fi putut concepe o colaborare cu o companie farmaceutica, asa cum este GSK. Dar eu cred ca putem obtine impreuna beneficii uriase pentru copii, daca vom valorifica, asa cum trebuie, puterea de inovatie, de cercetare si de implementare la nivel global de care dispune GSK ", a declarat Justin Forsyth, director executiv al organizatiei “Salvati Copiii”.

“Un parteneriat de o asemenea anvergura ne ofera oportunitatea de a face ceva extraordinar : sa salvam vietile a un milion de copii si sa imbunatatim nivelul de trai pentru alte cateva milioane. Principala motivatie a oamenilor din GSK consta tocmai in dezvoltarea unor medicamente inovatoare, care pot salva vietile oamenilor, dar si in modul prin care le putem oferi celor care au nevoie de ele. Unindu-ne fortele cu Salvati Copiii, avem sansa sa amplificam aceste eforturi si sa generam o schimbare la nivel global, astfel incat copiii sa nu mai moara din cauza unor boli care pot fi prevenite. Sper ca acest parteneriat inspira angajatii GSK si stabileste un nou standard pentru modul in care companiile si ONG-urile pot lucra impreuna pentru a atinge un obiectiv comun ", a declarant Sir Andrew Witty, CEO GSK.


Principalele obiective ale acestui parteneriat sunt:

Folosirea clorhexidinei, o substanta antiseptica aflata in apa de gura Corsodyl, produsa de GSK, la curatarea cordonului ombilical al nou-nascutilor pentru a preveni infectiile grave, o cauza majora de deces la bebelusi in tarile sarace. Studii din Asia de Sud sugereaza ca aceasta interventie simpla ar putea preveni pana la unul din sase decese.

Introducerea si autorizarea cat mai rapida a unui antibiotic pentru copii, sub forma solubila, pentru tratarea pneumoniei, o boala care ucide 1,4 milioane de minori sub cinci ani, in tarile cu o incidenta crescuta a acestei afectiuni. Medicamentul va fi dezvoltat in doze cat mai usor de administrat in randul bebelusilor si a copiilor cu varste fragede.  GSK va lucra, de asemenea, alaturi de Salvati Copiii, pentru dezvoltarea unei formule si mai usor de administrat a acestui medicament pentru zonele in care accesul la apa sau la lapte nu este deloc facil.

Extinderea gradului de acoperire a vaccinarii in randul comunitatilor cel mai greu accesibile. Una dintre solutii vizeaza, de exemplu, folosirea mai eficienta a platformelor tehnologice mobile. Parintilor li se va reaminti periodic, prin intermediul mesajelor SMS, cand trebuie sa le administreze copiilor vaccinurile. De asemenea, personalul sanitar si institutiile din domeniul medical vor fi dotate cu telefoane inteligente, care sa le permita inregistrarea si monitorizarea permanenta a calendarului de vaccinari.

Cercetarea si promovarea unui nou produs de nutritie accesibil, pentru combaterea flagelul malnutritiei, cauza principala pentru care unul din trei copii in varsta de cinci ani isi pierd viata, la ora actuala, in zonele sarace din lume.  O echipa comuna a GSK si Salvati Copiii efectueaza, in prezent, cercetari in Kenya pentru dezvoltarea unui produs nutritional de tip low-cost pentru cele mai sarace familii.

Realizarea de investitii in randul personalului sanitar, pentru a asigura asistenta medicala in cele mai sarace comunitati si reducerea, astfel, a deficitului de cel putin 3,5 milioane de lucratori din sistemul de sanatate. Acesti oameni pot livra vaccinuri si medicamente esentiale pentru sugari si copii mici, pot oferi consiliere medicala si pot trata malnutritia.

Dezvoltarea de programme-pilot de interventie in tari precum Republica Democratica Congo (RDC) si Kenya, evolutia acestora urmand sa fie monitorizata indeaproape. Ne dorim sa determinam foarte clar modul in care un astfel de parteneriat poate salva vieti omenesti, inainte de a dezvolta programe similare pe scara larga si in celelalte tari aflate in curs de dezvoltare.

Dezvoltarea unui plan prin care companiile pot obtine rezultate mai bune in cadrul programelor de responsabilitate sociala, atat prin implicarea in problemele de sanatate si de dezvoltare, cat si prin concentrarea eforturilor pe aceleasi paliere de actiune, pentru a ne asigura ca problematica sanatatii si bunastarii copiilor este mentinuta pe agenda globala a dezbaterilor curente.

Implicarea tuturor angajatilor GSK, la nivel global, in actiuni voluntariat si de strangere de fonduri, in scopul cresterii gradului de constientizare. Ambitia noastra este sa incurajam oamenii din GSK sa stranga peste 1,1 milioane de euro anual, suma care va fi dublata apoi de GSK. Prin aceasta actiuni, dar si prin alte donatii catre Salvati Copiii, GSK si-a luat angajamentul de a dona aproape 18 milioane euro in cadrul parteneriatului. In acelasi timp, vor fi facute contributii suplimentare prin intermediul programelor de cercetare-dezvoltare specific.

Salvati Copiii si GSK coopereaza de opt ani la o serie de proiecte in domeniul sanatatii publice, inclusiv in cadrul initiativei GSK de a reinvesti 20% din profiturile sale in tarile cel mai putin dezvoltate. Fondurile sunt destinate programelor comunitare de consolidare a infrastructurii din sistemul de sanatate, in special prin formarea personalului medical comunitar.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement